باورم نمی شد گل زدم / برای من خیلی مهم است

فرانک کیسی در مصاحبه ای پس از پایان بازی از احساس خود نسبت به این گل صحبت کرد. گفت: خیلی خوشحالم. این پیروزی برای تیم، شهر و همه خوب بود. خوشحالم که گل زدم. این گل برای من خیلی مهم است. همانطور که قبلاً گفتم، همه بازیکنان از بازی در ال کلاسیکو خوشحال هستند و اگر 3000مین گل بارسلونا در لالیگا را در نیوکمپ به ثمر برسانید، گلی به یاد ماندنی خواهد بود. این یک احساس غیر قابل وصف است. یک احساس باورنکردنی از زنده بودن. خیلی خوشحالم که جلوی 95000 نفر گل می زنم. باورم نمی شد گل زده ام.

کسه درباره عملکرد آنها مقابل رئال مادرید گفت: فکر می‌کنم در این بازی زیاد به خودمان زحمت ندادیم زیرا بعد از نیمه اول بارسلونا خوبی را دیدیم. بازی تماشایی بود و ما انتظارات خود و خواسته های مربی را برآورده کردیم. به کل تیم تبریک می گویم. ما مستحق این پیروزی بودیم.

در حالی که هر دو تیم به دنبال تساوی 1-1 در پایان بودند، گل دقیقه 2+90 فرانک کسیه باعث پیروزی کاتالان ها شد و نیوکمپ شلوغ شد. همچنین این هافبک 26 ساله ضمن به ثمر رساندن چنین گل سرنوشت سازی به تیبو کورتوا، به صورت نمادین موفق شد گل 3000 بارسلونا در لالیگا را به ثمر برساند.

همچنین مصاحبه ژاوی را بخوانید: ادعای ژاوی پس از پیروزی در ال کلاسیکو; بهتر از رئال بودیم و مستحق برد بودیم/ قهرمانی بارسلونا قطعی نیست



سرویس اخبار فوتبال خارجی