فدریکو چیزا دوباره مصدوم شد!

باید دید در تعطیلات بازی های داخلی ریسک حضور در تیم ملی کشورش را می پذیرد و در مقدماتی یورو 2024 مقابل انگلیس و مالت بازی می کند یا خانه نشین می شود و استراحت می کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کیزا در آن دیدار در ترکیب اصلی یووه حضور نداشت اما در دقیقه 66 با تصمیم سرمربی آن تیم جای خود را به ماتیاس سوله داد. با این حال حضور او در زمین مسابقه چندان دوام نیاورد.

در دقیقه 83 کیزا زمین را ترک کرد و لئاندرو پاردس جای او را گرفت تا کابوس یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بار دیگر تکرار شود و آنها به شدت نگران وضعیت سلامتی این ستاره ایتالیایی بودند.

گفته می شود مشکل این بازیکن از ناحیه زانوی راست او است. این در حالی است که او پیش از این در ژانویه 2022 به دلیل پارگی رباط صلیبی زانوی چپ تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

شاگردان مکس آلگری با ارائه یک بازی خوب و حساب شده موفق به کسب سه امتیاز مهم در این دیدار حساس شدند تا با وجود کسر 15 امتیاز از این تیم، به منطقه سهمیه قهرمان لیگ نزدیک شوند.

شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های قهرمانی ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف اینتر رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم بگذرد.

در حالی که این بازیکن تنها یک فرصت برای شوت زدن به دروازه اینتر داشت، ناگهان شروع به لنگیدن در زمین کرد و مشخص بود که حتی نمی تواند به درستی بدود و آلگری را مجبور کرد دوباره او را جایگزین کند.