لیورپول “در شرایطی نیست که اعتماد به نفس داشته باشد” اما باید “گل های احمقانه” را متوقف کند – لیورپول اف سی

یورگن کلوپ پس از سومین شکست متوالی خارج از خانه در لیگ برتر از دفاع از تیم نادرست خود امتناع کرد – اولین باری که از سال 2012 در لیگ برتر رخ داده است.

وولوز پس از بزرگترین پیروزی خود در طول یک سال اخیر با شروع چهار نفر از شش بازیکن خود در ژانویه، از منطقه سقوط خارج شد.

سرمربی جولن لوپتگی گفت: “البته برای آنها آسان نیست، اما آنها بازیکنان ما هستند و امکان بازی را دارند.”

ولورهمپتون، انگلستان - شنبه، 4 فوریه 2023: آلیسون بکر (R) دروازه بان لیورپول در حالی که ولورهمپتون واندررز گل سوم را در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین ولورهمپتون و لیورپول در استادیوم مولینوکس به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

روبن نئوس در نیمه دوم پیروزی را برای ولوز به پایان رساند و دروازه بان را مجبور کرد که هرگونه تعقیب و گریز در لیگ قهرمانان را فراموش کند.

ما باید به این فکر کنیم که اکنون چه کاری می توانیم بهتر انجام دهیم و در بازی بعدی که در پیش داریم پیروز شویم. خودشه.

من می خواهم نگرش و محیط رختکن را برجسته کنم، این برای تیم بسیار مهم است، گاهی اوقات شما با یک بازیکن بازی می کنید، گاهی اوقات با یک بازیکن دیگر.

آنها 10 روز پیش آمدند و البته بازیکنان ما هستند و این فرصت را دارند که به جای ما بیایند. شاید در بازی بعدی سه یا چهار بازیکن را عوض کنیم، نمی‌دانم، اما این وظیفه همه بازیکنان است.»

https://www.thisisanfield.com/2023/02/liverpool-not-in-situation-to-be-confident-but-must-stop-silly-goals/ منبع:

گام رو به جلو عملکرد نیمه دوم بود، خیلی تغییر کرد، اگر بازی را تماشا کنید دو طرف کاملا متفاوت بود. باید برای بازی بعدی، از موقعیت‌هایی که داریم استفاده کنیم و گل‌های احمقانه را نخوریم.»

آلیسون پس از 5 دقیقه با گل به خودی جوئل ماتیپ شکست خورد و هفت دقیقه بعد کریگ داوسون ضربه ای را زد.

شکست تلخ 3-0 مقابل وولوز در روز شنبه آنها را در رده دهم لیگ برتر قرار داد و 11 امتیاز از چهار تیم برتر فاصله داشت.

آلیسون بکر اذعان می کند که لیورپول می تواند تا زمانی که فرم خود را اصلاح نکند، صعود به لیگ قهرمانان را فراموش کند.

آلیسون به سایت رسمی باشگاه گفت: “ما باید به بازی های بعدی فکر کنیم، این چیزی است که در دستان ماست.” ما در موقعیتی نیستیم که زیاد در مورد آنچه می توانیم در پایان فصل انجام دهیم فکر کنیم.

ما در شرایطی نیستیم که اعتماد به نفس داشته باشیم، اما تلاش کردیم. نیمه دوم را خوب انجام دادیم و سپس دوباره گل خوردیم: شما گل نمی‌زنید و باز هم گل می‌خورید، بنابراین از طرف من کاملاً ناامیدکننده است.

به نظر می رسد در بازی در 15 دقیقه اول دو قدم عقب بودیم و سپس یک قدم جلوتر رفتیم. بنابراین به دلیل نتیجه هنوز باید مراحل بیشتری را انجام دهیم.