مالو گوستو تا تابستان صبر می کند و به منچستریونایتد زمان می دهد تا پیشنهاد چلسی را ربوده – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


منچستریونایتد ممکن است در مورد مالو گوستو، مدافع کناری المپیک لیونز، یک امتیاز نسبت به چلسی داشته باشد.

گزارش ها حاکی از آن است که آبی ها در این ماه به این بازیکن فرانسوی پیشنهاد قراردادی طولانی مدت دادند، به این امید که بتوانند یکی از درخشان ترین استعدادهای اروپا را قبل از اینکه هر باشگاه دیگری در موقعیت پیشنهاد قرار دهد، جذب کند.

چلسی در جستجوی یک مدافع راست است که بتواند ریس جیمز را که اغلب آسیب دیده است، پوشش دهد، کسی که از اول اکتبر بیش از 70 دقیقه در لیگ برتر فوتبال بازی کرده است.

تیم غرب لندنی به دلیل مصدومیت جیمز در سه فصل متوالی، فرم خود را دچار افت کرده است و امیدوار بودند که گوستو بتواند فوراً راه حلی ارائه دهد.

با این حال، همانطور که توسط The Peoples Person نقل می شود، تصور می شود منچستریونایتد با خود بازیکن تماس گرفته است.

در حالی که نمی توانند در این پنجره ضربه بزنند، شیاطین سرخ می توانند از تقویت در دفاع راست استفاده کنند، در حالی که هیئت ژوری همچنان در مقابل آرون وان-بیساکا علیرغم روند صعودی او در چند هفته گذشته، در بازی حضور ندارند.

یونایتد در حال برنامه ریزی برای فصل آینده، از گوستو خواسته است تا قبل از تصمیم گیری در مورد انتقال، تا تابستان، زمانی که باشگاه در موقعیت ارائه پیشنهاد قرار می گیرد، صبر کند.

اکنون به نظر می رسد که این آرزو برآورده شده است، به طوری که ژان میشل اولاس، رئیس جمهور لیون اخیراً در توئیتر زیر نوشت:

از آنجایی که من به طور فعال با وینسنت برونو لوران در این حرکت بزرگ زمستانی شرکت می کنم، خوشحالم که تیم را در KTE تایید کنم، اما همچنین مشخص کنم که Malo 1، امید بزرگی برای OL، تا کمتر از 06 به بازی با OL ادامه خواهد داد. /30/23”

با ماندن گوستو تا تابستان، یونایتد زمان زیادی دارد تا قبل از ارائه پیشنهادی به بچه شگفت انگیز، خانه خود را مرتب کند.

انتظار می رود روند فروش گلیزرها تا آن زمان تکمیل شود و یونایتد هنوز هم ممکن است بتواند به برخی از بازیکنان قابل مصرف تر خود علاقه مند شود.

هواداران منچستریونایتد مطمئناً امیدوارند که باشگاه آنها بتواند در زمانی که زمانش برسد، مالو گوستو را متقاعد کند، زیرا او علیرغم اینکه تنها 19 سال سن دارد، بازیکنی با کیفیت فوق العاده است.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!




https://thepeoplesperson.com/2023/01/27/malo-gusto-to-wait-until-summer-giving-manchester-united-time-to-hijack-chelsea-bid-258881/ منبع: