مالکان پی اس جی به سرمربی جنجالی فرصت دادند

مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی به زودی باشگاه را ترک خواهد کرد و توافقات جدایی در حال نهایی شدن است. لئوناردو مدیر ورزشی این تیم نیز در خطر اخراج قرار دارد و ممکن است شغل خود را از دست بدهد. اما دوستی ناصر الخلیفه با امیر قطر و همچنین انتقال این سرمربی قطری به یوفا پس از اختلافات سال گذشته بر سر پروژه سوپرلیگ، باعث شده تا مالکان قطری همچنان به ناصر الخلیفه اعتماد کنند و به او اجازه ادامه کار داده شود. در پاری سن ژرمن


سرویس خبر شماره: 1821336 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 13:53 |
458 امتیاز خبر|

0نظرات

فرار ناصر الخلیفی از تبعید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مالک قطری پاری سن ژرمن با وجود سرمایه گذاری هنگفت از نتایج این تیم در اروپا در فصل جاری و ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا ناامید است. در نتیجه اصلاحات اساسی در این باشگاه در فصل تابستان انجام خواهد شد و انتظار تغییرات قابل توجهی وجود دارد، اما مجله اکیپ تایید کرده است که ناصر الخلیفی در این مدت سمت مدیریتی خود را در پاری سن ژرمن حفظ خواهد کرد.

به نظر می رسد عده ای در قطر به جایگاه ناصر آل خلیفه نگاه می کردند و می خواستند جانشین او شوند اما حالا این اتفاق نمی افتد و او در پاریس می ماند. پاری سن ژرمن تابستان گذشته ستارگان بزرگی از جمله لیونل مسی را به خدمت گرفت اما با شکست مقابل رئال مادرید و کریم بنزما در لیگ قهرمانان اروپا باز هم شکست خورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناصر الخلیفه از تغییر مدیریتی در پاریس جان سالم به در برد و در پاری سن ژرمن باقی خواهد ماند.