مانه: رفتاری که در بایرن دیدم به من انگیزه داد


سرویس خبر شماره: 1832739
Jul 18, 1401 @ 2:27 PM
445

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، پس از پایان فصل گذشته، مانه تصمیم گرفت لیورپول را ترک کند و به دنبال یک تجربه چالش برانگیز جدید به بایرن مونیخ برود.
این بازیکن اکنون در فصل جدید برای بایرن بازی خواهد کرد و بازی در بوندسلیگا را نیز به تجربیاتی که تاکنون داشته است اضافه خواهد کرد.
او دیروز برای اولین بار در تمرین بایرن حاضر شد و پس از تمرین در گفتگو با تلویزیون باشگاه گفت: “تمرین بسیار خوبی بود. من و سایر بازیکنان از آن بسیار لذت بردیم. من بسیار خوشحالم که اینجا هستم. اولین روز با هم بودن ما بود و من نمی توانم برای شروع فصل صبر کنم.”

سادیو مانه ستاره سنگالی گفت که از اولین روز تمرین با هم تیمی های جدیدش در بایرن خوشحال است.


مانه در مورد هم تیمی های جدیدش گفت: قبلا به عنوان رقیب آنها را ملاقات کرده بودم، حالا هم تیمی هستیم و از شناختن آنها خوشحالم، چند روز دیگر به جمع ما اضافه خواهند شد، دوست دارم زودتر آنها را بشناسم. و با هم آماده کنیم.”
این بازیکن سنگالی درباره حضور خود در مونیخ افزود: زمانی که در سالزبورگ زندگی می کردم اغلب به مونیخ می آمدم، مردم اینجا بسیار محترم و مهربان هستند، واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد و نقش مهمی در زندگی من داشت. این افراد از من استقبال کردند. به خصوص به این باشگاه، و این انگیزه من را افزایش داد.”
وی همچنین در ادامه بازی در آلیانس آرنا گفت: من قبلا در این ورزشگاه بزرگ بازی کرده ام و اکنون با حمایت هوادارانی که پشت سرمان هستند در این ورزشگاه به زمین بازی رفته ایم و تلاش می کنیم به اهداف خود برسیم. “



مجله اخبار فوتبال خارجی