ما پیامی داشتیم که باید به دیگران منتقل می کردیم و آن را انجام دادیم!

سرمربی آلمانی لیورپول درباره رسیدن جیمز میلنر هافبک باتجربه به رکورد 600 بازی برای لیورپول گفت: “جیمز چهارمین فردی است که به رکورد 600 بازی رسیده است؟ آیا استیون جرارد به ششصد بازی برای لیورپول نرسیده است؟ این جالب است.” همه چیز باید جمع شود تا کسی بتواند چنین رکوردی را ثبت کند.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لیورپول به روزهای خوب خود بازگشته و بار دیگر طعم پیروزی های متوالی لیگ برتر را می چشد. این تیم شنبه شب با نتیجه 3-1 مقابل ساوتهمپتون پیروز شد تا آخرین بازی قبل از جام جهانی را تکمیل کند. قرمزهای آنفیلد با این برد موقتا به جمع شش تیم بالای جدول صعود کردند.

او پس از بازی گفت: باید با سازمان بهتری کار می کردیم، اما بازی خوبی بود، ما پیامی داشتیم که باید به رقبایمان برسیم و این کار را انجام دادیم. کلوپ در مورد وضعیت نشستن خود در سکوها گفت: این اولین بازی است که از روی سکوها تماشا می کنم. این مکان مورد علاقه من نیست. جالب نبود دیشب این خبر را به ما دادند. جمعه شب بعد از آخرین تمرین تیم.”

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که در آن بازی از نشستن روی نیمکت لیورپول محروم شد و در پایان بازی در ورزشگاه آنفیلد از روی سکوها شاهد پیروزی 3-1 شاگردانش مقابل ساوتهمپتون بود، گفت از حضور در بازی امشب محروم شده است. بازی دیشب و بعد از آخرین تمرین لیورپول. دریافت و اعتراض کرد. کلوپ در دیدار چند هفته پیش لیورپول و منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک داور یک بازی محروم شد و در بازی روز شنبه لیورپول نتوانست روی نیمکت بنشیند.