“ما S نمی دهیم—“

این مورد برای بازی 5 در بوستون در پنجشنبه شب خواهد بود. سلتیک ها در این مسابقه محبوبیت زیادی دارند و در اکثر فروشگاه ها با خط 8.5- وارد می شوند. اما این در مورد دو بازی اول خانگی آنها نیز صدق می کرد، بازی هایی که به دست باتلر و شرکت آن ها را باختند.

علیرغم اینکه میامی هیت ظاهراً در این سری برتری دارد، برای بازی پنجم امشب مقابل بوستون سلتیکس ضعیف هستند. اما به گفته اریک اسپولسترا سرمربی تیم، هیت به هیچ وجه اجازه نمی دهد این واقعیت آنها را آزار دهد.

میامی در سه بازی اول فینال کنفرانس شرق پیروز شد. جیمی باتلر البته کاتالیزور تیم بوده است، اما واقعاً تلاشی گسترده برای رساندن هیت به موقعیتی که در آن هستند، بوده است.

بازیکنان هیت و کادر مربیگری در مورد وضعیت ضعیف خود چه احساسی دارند؟ نقل قول از سرمربی تیم اریک اسپولسترا:

“ما به عنوان -“

— Miami HEAT (@MiamiHEAT) 25 مه 2023

آنها برای این لحظات زندگی می کنند.

ما را راهنمایی کنید دامپزشکان pic.twitter.com/qhqUzPvPQn

بیش از یک ماه است که شانس ها در برابر میامی هیت انباشته شده است و آنها به شیوه ای تاریخی بر آنها غلبه کرده اند. آنها فرصتی را برای پایان دادن به بازی 4 فراهم کردند، چند روز پس از آن که به نظر می رسید سلتیکس از خود و فصل دست کشیده است. اما بوستون بیرون آمد و با پیروزی 17 امتیازی یک امتیاز را ثابت کرد و نشانه‌هایی از زندگی نشان داد که بسیاری فکر می‌کردند چیز کمی برایشان باقی مانده است.

انعام برای ساعت 20:30 به وقت شرقی برنامه ریزی شده است.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


پلی آف 2023 NBA به طور کلی غیرقابل پیش بینی بوده است و هیچ تیمی به اندازه هیت برای فراخوانی سخت نبوده است. عملکرد بی‌سابقه آنها به‌عنوان تیم رتبه هشتم، یکی از بهترین داستان‌های لیگ در سال‌های اخیر را برایشان به ارمغان آورده است، و آنها تنها یک پیروزی تا دومین حضورشان در فینال NBA در چهار فصل فاصله دارند.

میامی هیت اهمیتی به وضعیت اودرداگ نمی‌دهد



https://sportslens.com/news/spoelstra-on-miami-heat-underdog-status-we-dont-give-a-s/ منبع:

میامی هیت در بازی 5 ضعیف 8 امتیازی است. pic.twitter.com/tGDhdhfGYW

هیچ تیمی در تاریخ پلی‌آف‌های NBA هرگز از شکست 3-0 بازنگشته است، بنابراین شانس‌ها در برابر سلتیکس از این نظر زیاد است. اما کتاب‌های ورزشی دوست دارند امشب سریال را حتی نزدیک‌تر کنند، که می‌تواند شانس را در کل مجموعه تغییر دهد.

و مانند بقیه فصل‌های پسین، این سریال خاص پر از ناراحتی بوده است. در واقع، هر برنده از چهار بازی اول به عنوان ضعیف وارد مسابقه شده است.