مربی اولتیماتوم داد/ این اتفاق تکرار نشود!

سرمربی رئال گفت: بازی مقابل بتیس را خوب شروع کردیم و مقابل حریف سختی بازی کردیم.اما عملکرد درخشانی داشتیم و شایسته پیروزی در این بازی بودیم.هدف ما در رئال مادرید این است که فوتبالی موثر و پیروزی داشته باشیم. کیفیت پاس دادن به توپ و زدن گل به حریفان. گلی را که امروز به ثمر رساندیم بررسی کردیم و نباید تکرار شود، بنابراین ما نیز باید در این زمینه پیشرفت کنیم.”

کارلتو ادامه داد: “وینیسیوس و رودریگو امروز عملکردی باورنکردنی مقابل بتیس به نمایش گذاشتند.” رودریگو یک مهاجم خاص است و دوران شاگردی او به پایان رسیده است، بنابراین رودریگو اکنون بازیکن مهمی برای رئال مادرید از نظر تمام گل هایش است. لوکا مودریچ به طور منظم در بالاترین سطح به کار خود ادامه می دهد. مدیریت دقایق لوکا مودریچ و تونی کروس سخت ترین کار دوران مربیگری من است. انتخاب 11 بازیکن برای این تیم تقریبا غیرممکن است، زیرا کنار گذاشتن بازیکنانی که می توانند برای هر تیمی در جهان بازی کنند، سخت است. امروز تونی کروس و فده والورده را از ترکیب کنار گذاشتم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

نمایش قدرتمند رئال مادرید با پیروزی 2-1 آن تیم مقابل بتیس ادامه یافت. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان بازی تاکید کرد که تیمش کیفیت گلزنی را دارد و می خواهد فوتبالی موثر در زمین به نمایش بگذارد.