گواردیولا: ویا فقط از روی یک ضربه به دروازه گلزنی کرد

چرا سیتی دو امتیاز از دست داد؟
بازی خوب بود تیم حریف در 90 دقیقه فقط یک شوت در چارچوب داشت که تبدیل به گل شد. در پاس ها و ضربات آخر بی دقت بودیم و به خصوص در نیمه اول حتی نمی توانستیم کارهای ساده را بدون اشتباه انجام دهیم. وقتی بازی در دست ما بود می توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما نشد.

مصدومیت کایل واکر
کایل در نیمه اول تلاش کرد اما به راه خود ادامه داد. اما در پایان مسابقه دیگر نتوانست در زمین بماند. باید ببینیم چه نتایجی از امتحان می گیرند و به ما اطلاع دهیم. من هنوز در مورد او با پزشکان صحبت نکرده ام.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841960
12 سپتامبر 1401 @ 11:55 ب.ظ
490 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل استون ویلا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی گفت که حریف سیتی تنها یک فرصت برای گلزنی در این بازی داشتند که او آن را به گل تبدیل کرد.

گواردیولا: ویا فقط از روی یک ضربه به دروازه گلزنی کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب از هفته ششم لیگ برتر، منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه به مصاف استون ویلا رفت و نتیجه 1-1 به پایان رسید. این دومین بار در فصل جدید بود که شاگردان پپ گواردیولا موفق به پیروزی نشدند.

پپ گواردیولا در مصاحبه بعد از بازی به این موضوع اشاره کرد که تیمش با اختلاف بهترین تیم زمین بود و حریف موفق شد با یک موقعیت گل بازی را به تساوی بکشاند.

آیا کار سیتی در بازی های خارج از خانه سخت تر است؟
بازی های زیادی پیش رو داریم و تراکم بازی بسیار بالاست. این همه بازی ها را سخت می کند. هم بازی های خانگی و هم بازی های خارج از خانه. ما آن را می دانیم و برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

کیفیت بازی استون ویلا
استون ویلا خوب دفاع کرد. این یک تیم فیزیکی است که بسیار منظم بازی می کند. خیلی خوب دفاع کردیم به جز تنها صحنه ای که گل خوردیم و همین یک اشتباه کافی بود تا در باز شود و دو امتیاز از دست بدهیم. بعد از گلی که زدیم بهتر شدیم اما به سانترها توجه نکردیم.

سیتیزن ها در شش هفته ابتدایی فصل چهار برد و دو تساوی به دست آورده اند. در پایان بازی، پپ از عملکرد شاگردانش ناراضی بود اما گفت تساوی در این دیدار حق سیتی نبود.