مرسون می گوید که لیورپول هنوز از کاری که در شروع فصل انجام داد آسیب می بیند

این ملی پوش سنگالی در این دوره 11 گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است، آماری که مطمئناً در این دوره زمانی که بازیکنانی مانند دیوگو جوتا و لوئیس دیاز مصدوم شده اند، لباس قدیمی او می توانست آن را انجام دهد.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/04/paul-merson-liverpool-transfer-mistake-2/ منبع:

خط رو به جلو در بیشتر مبارزات انتخاباتی تا حدودی صریح به نظر می رسید، با مسائل سیستمی که باعث شد طلسم مو صلاح به طور فزاینده ای منزوی شود، در حالی که پسران جدید داروین نونز و کودی گاکپو همچنان پاهای خود را در پیراهن قرمز معروف پیدا می کنند.

من این را از ابتدا گفته ام – فروش سادیو مانه تصمیم بدی بود. اگر دوباره برای فروش بیاید، در یک لحظه دوباره او را می‌خریدند.» ستاره سابق آرسنال گفت Sportskeeda.

لیورپول یکی از بهترین بازیکنان خود را به سختی به مبلغی فروخت و دوباره برای گاز گرفتن آنها برمی گردد.

بیشتر بخوانید: کلوپ با بازگشت نونز مقابل ولوز به جلو سقوط کرد – اخبار تیم لیورپول پیش بینی شد

پل مرسون بر این باور است که فروش سادیو مانه درست در ابتدای رقابت همچنان به شکل فعلی قرمزها کمک می کند و استدلال می کند که باشگاه قدیمی او “در یک لحظه او را پس می گیرد”.

بیشتر بخوانید: “شما نمی توانید…” – به لیورپول گفته شد که در میان مشکوک بودن “گفت و گوی ماموران” به هر قیمتی از هدف “جانور” در هافبک اجتناب کند.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

با توجه به اینکه ما در حال سنجیدن مزایای حفظ بابی فیرمینو 31 ساله پس از انقضای قراردادش در تابستان امسال هستیم، به نظر نمی رسد که بتوانیم به بازگشت مانه (30) فکر کنیم.

او بخش بزرگی از آن تیم بود و اعتباری را که شایسته آن بود دریافت نکرد.

در میان دوره ای از چنین تغییرات قابل توجهی، افت از ارتفاعات بلندی که اخیراً تجربه کرده ایم (مخصوصاً در مقایسه با فصل تقریباً 2021/22) قابل انتظار بود. اگرچه شاید نه به اندازه ای که ما این اصطلاح را دیده ایم.

لیورپول به دلیل شروع ضعیف خود در فوتبال داخلی پس از تعطیلات جام جهانی، چیزی شبیه به یک کوه برای صعود در نیم فصل دوم دارد.