مصدومیت داروین نونز با دیدار اسطوره لیورپول با “دوست قدیمی” در AXA – لیورپول اف سی افزایش یافت.

ماکسی رودریگز، مهاجم سابق لیورپول، پس از ملاقات با “دوست قدیمی” خود در مرکز آموزشی AXA، یک به روز رسانی آسیب دیدگی در مورد داروین نونز ارائه کرده است.

نونز به دلیل مصدومیت جزئی مجبور شد از ترکیب اروگوئه برای دیدارهای دوستانه این ماه مقابل کشور باسک و ساحل عاج خارج شود، اما انتظار می رفت برای دیدار برایتون آماده باشد.

به نظر می رسد که اینطور باشد، با عکس این جوان 24 ساله بیرون از مرکز آموزشی AXA در حالی که لیورپول روز چهارشنبه به سر کار خود بازگشت.

او را یک هم تیمی سابق در رودریگز همراهی می کرد که در سال 2018 هشت بار در کنار یک نونز نوجوان برای باشگاه پنارول اروگوئه بازی کرد.

رودریگز در توییتر نوشت: «در تمرین لیورپول با یک دوست قدیمی آشنا شدم.

این بازیکن آرژانتینی که تنها در سال 2021 و در سن 40 سالگی بازنشسته شد، در حال حاضر پس از بازی برای تیم اسطوره ای لیورپول مقابل آژاکس در روز شنبه در مرسی ساید است.

او در تیمی مانند استیون جرارد و فرناندو تورس از جناح کناری شروع کرد و بازی خیریه با پیروزی 4-2 قرمزها به پایان رسید.

در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا نونز در تمرینات کامل شرکت کرده است یا خیر، انتظار می رود که او برای بازی یکشنبه برابر برایتون در دسترس باشد و خواهد بود.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 20 سپتامبر 2023: محمد صلاح (L) و داروین نونیز از لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین LASK و لیورپول FC.  (عکس از اندرو ییتس/تبلیغات)

محمد صلاح نیز در این ماه وظیفه ملی خود را از دست داد اما این کار را با هدف تمرکز بر آمادگی بدنی طولانی مدت خود انجام داد و بنابراین، در رقابت خواهد بود.

لوئیز دیاز یا کودی گاکپو به ترتیب در دوری با کلمبیا یا هلند مصدوم نشدند، در حالی که دیوگو جوتا نیز فاصله زیادی با بازگشت ندارد.

این می‌تواند یورگن کلوپ را با یک مهاجم بزرگ در اکثر بازی‌ها باقی بگذارد، که می‌تواند کلید مبارزه لیورپول برای لیگ برتر و لیگ اروپا از هم اکنون تا پایان ماه مه باشد.



https://www.thisisanfield.com/2024/03/darwin-nunez-injury-boost-as-liverpool-legend-meets-old-friend-at-the-axa/ منبع: