مهاجم جوان تراکتورسازی و متاسفم بابت جدایی از بردیو

از اینکه نتوانستم در حین بازی جواب محبت بردیف را بدهم ناراحت بودم اما در همین مدت کوتاه از همکاری با او لذت بردم. امیدوارم پاکو خمس در تیم ما موفق باشد. هنوز نتوانستم به طور خصوصی با او صحبت کنم، اما بچه ها وضعیت تیم را مثبت توصیف می کنند و ما امیدواریم با این مربی سرشناس، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکن خوش آتیه تیم ملی جوانان از انگیزه هایش برای پیشرفت در حرفه اش می گوید.

مهاجم جوان تراکتورسازی و متاسفم بابت جدایی از بردیو


سرویس خبر شماره: 1860964
ژانویه 03, 1401 در 03:56 ب.ظ
928

0نقطه نظر

ابراهیم زاده که به دلیل حضور مستمر در اردوی تیم ملی جوانان بیشتر فصل را بدون تمرین با تراکتورسازی سپری کرده است، امیدوار است در تیم باشگاهی خود برای تیم ملی بدرخشد. وی درباره وضعیت معیشتی مردم تبریز گفت: خوشبختانه روند رو به رشدی در تراکتورسازی آغاز شده و امیدوارم ادامه پیدا کند، قربان بردیف مربی خوبی بود و به من اعتقاد داشت اما مثل مسابقات تیم ملی که در حال برگزاری بود. همزمان با مسابقات لیگ برتر به درخواست کادرفنی تیم ملی و هماهنگی باشگاه در تیم ملی ماندم.

این مهاجم خوش آتیه درباره شرایط تیم ملی در عمان گفت: چند روزی است که از عمان به تهران برگشتیم و تمرینات خود را در اینجا ادامه می دهیم و خوشبختانه شرایط تیم خوب است و برای موفقیت در مسابقات می جنگیم. دو بازی تدارکاتی خوب مقابل عمان انجام دادیم و هر دو را بردیم. خوشحالم که توانستیم با زدن یک گل جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی را بدهیم.

ابراهیم زاده که این روزها در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد، از ابتدای شکل گیری این تیم در تابستان امسال یکی از بازیکنان مورد اعتماد صمد مرفاوی بوده است. از گلزنی در مسابقات CAFAF که منجر به قهرمانی جوانان شد تا درخشش در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که رکورد فوق العاده 6 گل در 3 مسابقه را به نام خود ثبت کرد. روند رو به رشد ابراهیم زاده در مسابقات تدارکاتی ادامه یافت. جایی که او در اردوی عمان توانست دروازه میزبان را باز کند تا جوانان برگردند و 2-1 پیروز شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی جوانان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی آماده می کند که ستارگان آینده دار فوتبال ایران در آن حضور دارند. یکی از این بازیکنان امیر ابراهیم زاده، مهاجم تراکتورسازی است. آذری جوان خوش هیکلی که پارسال در بازی با استقلال به میدان رفت و نشان داد فوتبال تبریز استعداد بالایی دارد.