پدری: در مقایسه با دمبله، مسی حق قهرمانی در لیگ را داشت

پدری همچنین در مورد جدایی قریب الوقوع سرخیو بوسکتس از بارسا صحبت کردبوسکتس کاپیتان ماست و اگر او را ترک کند غم انگیز خواهد بود. بازی بوسکتس ممکن است قابل مشاهده نباشد، اما وقتی او یک روز در زمین نباشد، غیبت او احساس می شود.» او بازیکن مهمی برای بارسلونا است و امیدوارم. او سال های زیادی برای ما بازی خواهد کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدر خوشحال است که تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست جام جهانی را به دست آورد و البته گفت که کاملاً ناامیدی عثمان دمبله را درک می کند.

پدری: در مقایسه با دمبله، مسی حق قهرمانی در لیگ را داشت

او به رادیو کاتالونیا گفت که پدری ستاره بارسا نیز یکی از این افراد است“از ابتدا گفتم که اگر اسپانیا قهرمان نشود، دوست دارم آرژانتین با لیونل مسی قهرمان شود. من معتقدم مسی لیاقت این قهرمانی را داشت. من افتخار بازی با او در بارسا را ​​داشتم و باید بگویم او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. البته من برای دمبله احساس بدی داشتم و می‌دانم که چقدر برای او سخت بود، اما او یک بازیکن حرفه‌ای است و با این شکست روبرو خواهد شد. مسی حق داشت قهرمان شود.”

1784515
به گزارش “ورش سه”، یکشنبه گذشته تیم ملی آرژانتین موفق شد در فینال جام جهانی فرانسه را شکست دهد و با درخشش لیونل مسی قهرمان شود. به این ترتیب مسی تنها افتخاری را که کم داشت به دست آورد و حالا خیلی ها او را بهترین فوتبالیست تاریخ می دانند.

1783870


سرویس خبر شماره: 1860962
03 ژانویه 1401 ساعت 4:00 بعد از ظهر
532

0نقطه نظر

لئو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است