مهربان: فوتبال مشهد به روزهای عادی خود باز نمی گردد

وی در این خصوص ادامه داد: جدا از همه مشکلات نگران کننده امید وحدت، باید در این بازی پیروز می شدیم و این اتفاق با پیروزی پر گل رخ داد و جایگاه ما در جدول حفظ و ارتقا پیدا کرد.
این بازیکن با زدن 4 گل و سه پاس گل درباره هت تریک این بازی گفت: بازی با نتیجه 11 بر صفر به پایان رسید و بدترین باخت امید وحدت در هفته های اخیر بود و من در این دیدار سه گل زدم. باید بگویم که تقصیر کادرفنی و بازیکنان این تیم نیست. مسئولان مشهدی مقصر هستند که این تیم را به این روز رساندند. نامی از آنها نمی آید و دیده نمی شوند و معلوم نیست چه کسانی فوتبال مشهد را به این روز رساندند.


سرویس خبر شماره: 1847926
21 اردیبهشت 1401 @ 10:36 ق.ظ |
886

0نقطه نظر

من تا آخر فصل سربازم

حسین مهربان از اتفاقات پرگل ترین بازی لیگ یک تا به امروز می گوید.

مهربان: فوتبال مشهد به روزهای عادی خود باز نمی گردد

وی که برای خدمت سربازی به دهه فجر پیوسته است درباره وضعیت خدمتش توضیح داد: تا پایان فصل سرباز هستم. ناراحت کننده است که از لیگ برتر به لیگ یک رفتیم، اما امسال نیز سال خوبی است. من با مربیانی کار می کنم که تمام تلاش خود را می کنند و از نظر اخلاقی و تکنیکی چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم. امیدوارم سال خوبی برای من و تیمم باشد و در نهایت اتفاقات خوبی رخ دهد.

مهربان در پایان درباره شرایط کلی لیگ یک و نحوه داوران اضافه کرد: داوران تا اینجای کار سوت زدند به جز یکی دو بازی که علیه ما بود، مثل بازی با خیبر که گل سالم آل کثیر آفساید بود. و برای ما در یکی دو بازی. پنالتی نگرفتند اما در کل خوب بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فجر سپاسی با نتیجه عجیب 11 بر صفر امید وحدت را شکست داد و سه گل را حسین مهربان، هافبک فجر، شهر خودرو یا امید وحدت فعلی به ثمر رساند. علامت گذاری. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی برای ما مهم بود اما شخصا از اتفاقاتی که برای امید وحدت یا همان شهر خودرو افتاد ناراحت هستم. خیلی متاسفم برای مسئولان مشهدی که از این تیم که تا الان یک سال زنده بود و حتی در آسیا حضور داشت، رفتند. بی صبرانه منتظر هستم تا فوتبال مشهد روزهای عادی خود را از سر بگیرد.