ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

سروش دوباره برمی گردد
در خط وسط و با توجه به غیبت میلاد سرلک، سینا اصدبیگی جایگزین او می شود و به همراه کمال صغنیا زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل می دهند. سعید صادقی در سمت راست و سروش رفیعی در سمت چپ دیگر هافبک های پرسپولیس برای نیمکت نشینی محمد عمری خواهند بود. رفیعی که به عنوان جهان اصفهان و مقابل سپاهان نیمکت نشین بود، به ترکیب اصلی باز می گردد و در کنار سعید صادقی وظیفه ساخت بازی و طراحی خط هافبک را بر عهده دارد.

حالا یحیی گل محمدی و شاگردانش که پس از مدت ها در آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی متحمل شکست شدند، در دیدار مقابل شاگردان مس رفسنجان و محمد ربیعی به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس با مقام اول میزبان فیفادی بود، سپس قرمزها در دو بازی اخیر خود مقابل تراکتور و سپاهان موفق به کسب سه امتیاز نشدند و گل گهر را در صدر جدول قرار دادند.

لوکادیا به قحطی 180 دقیقه ای امیدوار است
مهاجم هلندی پرسپولیس پس از ناکامی در گلزنی مقابل تراکتورسازی و سپاهان به عنوان دو رقیب اصلی تیمش، حالا چشم به راه جدال با مس رفسنجان است و باید دید که این بار طبق انتظار ترابی و صادقی را در اختیار خواهد گرفت. و فرصت لازم را بدست خواهد آورد. یا نه، مهدی ترابی نیز با سروش رفیعی به عنوان شریک این مهاجم هلندی در خط جلو، جایگزین خواهد شد و اینکه آیا ناکامی 180 دقیقه ای قرمزها پایان می یابد یا خیر، باید دید.

خط دفاعی با تغییر
یحیی گل محمدی نیز دومین ملی پوش تیمش را به این تیم فراخواند و وحید امیری نیز پس از مدت ها تجربه حضور فیکس در این تیم را خواهد چشید و در سمت چپ خط دفاعی ظاهر خواهد شد تا طبق صحبت هایی که کادر فنی انجام داد. از قرمزها با کارلوس کی روش در جام جهانی قطر نیز حضور خواهد داشت باید مسیر آماده سازی را طی کرد. مرتضی پورعلیگنجی و گیورگی گلسیانی در محور دفاعی همین ترکیب ظاهر می شوند و دانیال اسماعیلی فر چهارمین پاس گل خود در این فصل را در سمت راست هدف قرار خواهد داد و باید دید نارنجی پوشان این فرصت را به او خواهند داد یا خیر.


سرویس خبر شماره: 1847922
21 اردیبهشت 1401 @ 10:22 ق.ظ |
380

0نقطه نظر

یحیی در جستجوی اولین پیروزی پس از فیفادی

یحیی گل محمدی و پرسپولیس پس از شکست مقابل تراکتورسازی در آزادی، به سه امتیاز مقابل مس رفسنجان چشم دوخته اند.

وضعیت مصدومان:
پرسپولیس در این بازی میلاد سرلک را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. بیرانوند با مصدومیت جزئی مواجه شد اما مانند بازی های گذشته در لیست تیم قرار دارد. پس از ریکاوری از مصدومیت، شیخ دیاباته با اعلام یحیی گل محمدی، اولین حضور خود در فهرست تیم را تجربه کرد. امید عالیشاه هم وضعیت مشابهی دارد و با بهبودی مصدومیتش حالا در رقابت برای حضور در تیم است و این وضعیت برای مهدی عبدی هم وجود دارد و بعد از غیبت سه جلسه تمرینی تیمش به دلیل مصدومیت، مهاجم جوان امروز در فهرست تیمش آماده است و منتظر فرصت است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
علیرضا بیرانوند
وحید امیری
مرتضی پورعلیگنجی
گئورگی گلسیانی
دانیال اسماعیلی فر
موفقیت کامل
سینا اسدبیگی
مهدی ترابی
سروش رفیعی
گفت صادقی
یورگن لوکادیا



مجله اخبار فوتبال داخلی

تقابل بیرانوند با لک این بار
دروازه بان شماره یک و مورد اعتماد تیم ملی و پرسپولیس با وجود مصدومیت متعاقب آن همچنان گزینه اول یحیی گل محمدی محسوب می شود. او امروز باید به دنبال کلین شیت مقابل مهاجمان خارجی مس رفسنجان باشد و مشخص است که مانع از رسیدن گادوین منشا و لوسیانو پریرا به اهدافشان خواهد شد. البته این دیدار یک مسابقه انگیزشی بین او و دروازه بان حریف خواهد بود. جایی که پس از لژیونر شدن، دو فصل گل پرسپولیس را به حامد لک داد و پس از بازگشت به راحتی آن را پس گرفت تا آن دروازه بان راهی رفسنجان شود. باید ببینیم کدام یک در بازی امروز موفق ترین خواهند بود.