مهم ترین مسئله در فوتبال بانوان تیم لیگ برتری است!


سرویس خبر شماره: 1986251
20 دسامبر 1402 در 4:54 ب.ظ.
2.1 هزار |

0نقطه نظر

سکوت شماره یک فوتبال ایران شکسته شد.

مریم مجاری و دبیر کل فدراسیون فوتبال مشکلات حوزه بانوان را مورد بررسی قرار دادند.

مهم ترین مسئله در فوتبال بانوان تیم لیگ برتری است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام پس از مدت ها سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال (مریم مجاری) سکوت خود را شکست و با سایت این فدراسیون به طور مختصر در مورد وضعیت فعلی فوتبال و فوتسال بانوان صحبت کرد. مجاری که با هدایت الله ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت و گو کرده بود، در مهم ترین قسمت صحبت های خود به لیگ برتر باشگاه های بانوان اشاره کرد.

رگولاری در این باره گفت: یکی از نکات مهم در لیگ های فوتبال و فوتسال بانوان بحث تیم های باشگاهی لیگ برتری است. در دسته اول فوتبال تنها سه تیم ملوان، سپاهان و پیکان حضور دارند که تیم های بانوان نیز فعال هستند. امیدوارم سایر باشگاه ها در تیم های بانوان فعال تر شوند. در جریان فعالیت تیم های فوتبال و فوتسال استان تهران نماینده هیئت تهران نیز حضور داشت و گزارشی را ارائه کرد. باید برای رشد و موفقیت زنان در زمینه های فوق چاره اندیشی کنیم. همچنین گزارشی از روند داوری ارائه شد.

وی همچنین در تشریح جلسه ای که با دبیرکل فدراسیون فوتبال داشته است، بیان کرد: این جلسه با هدف بررسی برنامه های لیگ، مسابقات برگزار شده، آخرین وضعیت تیم های حاضر در مسابقات فوتبال، فوتبال و فوتسال بانوان و هر یک از روسای برگزار شد. بخش مربوطه گزارش جامعی ارائه کرد. نحوه حضور تیم ها، مشکلات و موارد مختلفی که در برگزاری مسابقات وجود دارد را ارائه کردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی