مودریچ: بهترین تصمیم زندگی ام پیوستن به رئال مادرید بود

لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید از تصمیم خود برای پیوستن به این باشگاه بسیار خوشحال است.

مودریچ: بهترین تصمیم زندگی ام پیوستن به رئال مادرید بود


این بازیکن کروات درباره دوران حضورش در این باشگاه گفت: الان 10 فصل است که اینجا هستم اما هر فصل را طوری شروع کردم که انگار اولین بار بود، امسال چهار جام به دست آوردیم و هنوز چالش های زیادی در پیش داریم. “
وی با اشاره به افتخارات بی شماری که با پیراهن این تیم به دست آورده است، افزود: من هر روز عشق به رئال مادرید را احساس می کنم به همین دلیل سعی می کنم این عشق را در زمین نشان دهم.برنابئو برای من بسیار خاص است و ویژگی خاصی دارد. جایی برای من.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1840584
05 سپتامبر 1401 در 1:25 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مودریچ یکی از مهره های کلیدی رئال مادرید در سال های اخیر بوده و درخشش او در ترکیب این تیم به خصوص در دیدارهای حساس برای آنها تعیین کننده بوده است.
این هافبک کروات از کودکی آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را داشت و زمانی که به این آرزو رسید توانست به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کند و حالا که به دهه پنجم زندگی اش نزدیک می شود، هنوز یکی است. از ارکان اصلی و البته یکی از اسطوره های این تیم. آن را به حساب می آورد.
مودریچ در گفتگو با AS گفت: “پیوستن به رئال مادرید بهترین تصمیمی بود که در زندگی ام گرفتم. بازی در این تیم رویای من بود و آن رویا آنقدر شیرین است که هنوز نمی خواهم بیدارم نکنم “