مهاجری: اتهام جراحت عمدی ناجوانمردانه است

این صحبت های حسینی با واکنش رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان همراه شد. مهاجری در گفتگو با خبرنگار ورزشی گفت: از کادر فنی در پیکان تعجب می کنم. چگونه می توانند یک بازیکن را نابود کنند؟ این فوتبال است و این اتفاقات می افتد. همه ما از این موضوع ناراحتیم. اما در این ورزش درگیری وجود دارد، آیا اولین بار است که بازیکنی اینطور مصدوم می شود؟ فوتبال یک بازی فیزیکی است که در آن بازیکنان برای گرفتن توپ به رقابت می پردازند.

رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان، اتهام آسیب دیدگی عمدی به امیرحسین کریمی را رفتاری بزدلانه دانست.

مهاجری: اتهام جراحت عمدی ناجوانمردانه است

وی ادامه داد: دروازه بان حریف زمانی که می خواست خود را به زمین انداخت. وقتی استراحت می کنند و تغییرات زیادی ایجاد می شود و تیم حریف خود را به زمین می اندازد، باید تایم اوت های بیشتری اعلام می شد. چند دقیقه در صحنه پنالتی و تعویض از دست رفت. او با وجود 1-0 بودن بازی، یک پنالتی واضح اعلام نکرد. صحنه ای که جلوی چشمان داور بود. بله، VAR یک فناوری است که می‌تواند کمک کند، اما VAR نمی‌تواند به خوابیدن بازی و مدیریت بازی کمک کند.

گفت: حالا این اتفاق افتاد که همه ما را ناراحت کرد. اما اینکه بازیکن نفت عمدا باعث مصدومیت بازیکن پیکان شده، رفتاری ناعادلانه و جوانمردانه برای تخریب یک بازیکن است. زمانی که دو بازیکن با هم برخورد کردند، صحنه بسیار ساده ای بود. حتی یک برخورد خشونت آمیز بین آنها وجود نداشت که کسی بخواهد به این بازیکن حمله کند.


سرویس خبر شماره: 1840583
05 سپتامبر 1401 ساعت 13:11 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما هزینه انتخاب داوران جوان را پرداخت می کنیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: بازی برد و باخت دارد و اشکالی ندارد، فوتبال پر حادثه است. اما اینکه به بازیکن ما حمله کنیم و بگوییم او عمدا باعث پارگی رباط صلیبی بازیکن پیکان شده و این عمدی بوده، بی ادبی است. فوتبال است و این اتفاق افتاد و همه ناراحت هستند.

مهاجری در پایان گفت: مشکل بعدی بحث داوری است. متاسفانه کمیته داوری به دلیل بعد مسافت از جوانان برای بازی های نفتی استفاده می کند. قضاتی که اشتباه می کنند و ما باید تاوان آن را بپردازیم. کمیته داوران تنها در دیدارهای استقلال و پرسپولیس به این موضوع توجه دارند و از داوران مجرب دعوت می کنند. این به خاطر ما نیست، به خاطر تیم های پرطرفدار پایتخت، سپاهان و دیگر تیم های مطرح لیگ است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان نیمه اول دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پیکان، امیرحسین غلامی، مدافع خودروسازان در برخورد با امیرحسین کریمی، بازیکن میزبان، از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. . . مجتبی حسینی سرمربی پیکان پس از پایان بازی در این خصوص گفت: زمانی که بازیکنی را عمداً می زنید و او آسیب جدی می بیند، انتظار داریم داور مراقب فوتبالیست باشد. 99 درصد احتمال پارگی رباط صلیبی غلامی وجود دارد زیرا زمانی که بازیکن ما به سمت توپ می رفت، حریف از پشت می آمد و عمداً پایش را لگد می زد، اما متاسفانه داور فریب نداد.

وی خاطرنشان کرد: در فصل قبل در بازی با ذوب آهن در صحنه آفساید خطای میلیمتری رخ داد و کمک داور آن شب تا پایان فصل محروم شد. تا آخر لیگ از سر ما خلاص شدند. حالا این اتفاق افتاده است. کدام داور محروم شد؟ چه کسی واکنش نشان داد؟ تا امروز سعی کرده بودم نیمکتم را آرام نگه دارم. اما نیمکت سایر تیم ها روی سر داور می افتد و نه ناظر و نه داور واکنشی نشان نمی دهند، سوت ها در نیمه دوم برمی گردد.

مهاجری همچنین درباره اعتراض داوری گفت: من می گویم VAR نیاز است و می تواند به فوتبال ما کمک کند. من همیشه سعی می کنم به تیم های داوری احترام بگذارم و حتی در نشست خبری هم در این مورد صحبت نکردم. اما وقتی فیلم بازی را بعد از بازی تماشا می کنید، زمان تلف شده را محاسبه می کنید، می بینید که داور باید بازی را بهتر مدیریت می کرد.