نامه جدید پرسپولیس با کلیدواژه استقلال و سپاهان

به گزارش باشگاه پرسپولیس، این برنامه به گونه ای طراحی شده است که استقلال و سپاهان پس از اطلاع از نتیجه بازی پرسپولیس به مصاف حریفان خود می روند.

پرسپولیس با ارسال نامه ای جدید به سازمان لیگ نسبت به برنامه ریزی مسابقات این فصل اعتراض کرد.

نامه جدید پرسپولیس با کلیدواژه استقلال و سپاهان

جالب اینجاست که در فصول اخیر نیز چنین اعتراضاتی از سوی پرسپولیس و استقلال صورت گرفته اما اغلب منجر به تغییر برنامه نشده است.


سرویس خبر شماره: 1873272
Mar 10, 1401 @ 3:46 PM
20.1 هزار |

1نقطه نظر

و این در حالی است که در دو هفته اخیر چنین اتفاقی رخ داده و در برنامه اعلام شده پرسپولیس 4 بار قبل از استقلال یا سپاهان به میدان می رود.

باید دید سازمان لیگ این بار برنامه را تغییر خواهد داد یا قرمزها در هفته های آینده جلوتر از رقبای خود بازی خواهند کرد.

البته گروهی نیز بر این باورند که برگزاری مسابقه قبل از رقبا به تیم آرامش بیشتری می دهد و باعث می شود که تیم نسبت به سایرین دست برتر را داشته باشد. اما یحیی گل محمدی چند هفته پیش اعلام کرد که سران باشگاه پرسپولیس نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ بی تفاوت هستند و اعتراض لازم را انجام نمی دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باشگاه پرسپولیس در این نامه به سازمان لیگ این سوال را مطرح کرده است که چرا پرسپولیس باید اغلب قبل از سپاهان و استقلال بازی کند و چرا بازی هایش باید پیش از این دو تیم برگزار شود؟

گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام سازمان لیگ برنامه مسابقات فصل جدید لیگ برتر، این برنامه از سوی باشگاه پرسپولیس به چالش کشیده شد و آنها با ارسال نامه ای به سازمان لیگ اعتراض خود را اعلام کردند.