نام جهانبخش با طلا نوشته شده بود (تصویر)

جهانبخش این هدیه را در حالی دریافت کرد که نشان بزرگ فاینورد در جلوی انگشتر الماس و بدنه آن طلایی است که این هدیه را گران قیمت و خاص کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه ای از این باشگاه دریافت کرد.

نام جهانبخش با طلا نوشته شده بود (تصویر)

پیش از این بسکتبالیست های NBA و قهرمانان فوتبال آمریکا (NFL) به دلیل قهرمانی خود این حلقه ها را دریافت می کردند و حالا باشگاه فاینورد تصمیم دارد چنین هدیه ویژه ای را به علیرضا جهانبخش و دیگر بازیکنان بدهد.

1880097

«حلقه قهرمانان» عنوانی است که باشگاه فاینورد برای هدیه بی نظیر خود برای قهرمانی تیمی اعطا کرد که یکی از آن ها به علیرضا جهانبخش، ستاره ملی پوش این تیم رسید و علامت اختصاری AJ روی آن درج شده است.

1880096


سرویس خبر شماره: 1940115
06 ژوئن 1402 ساعت 06:00
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

علیرضا جهانبخش روز جمعه این هدیه فوق العاده را دریافت کرد; هدیه ای که باشگاه فاینورد با همکاری مجموعه معروف GASSAN که جواهرات لوکس می فروشد برای موفقیت در فصل گذشته بازیکنان خود تهیه و به آنها تقدیم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه فاینورد به مناسبت قهرمانی ارزشمند تیمش در لیگ اردیویژه، هدیه ای ویژه برای اعضای تیم و بازیکنان خود در نظر گرفت و به طور ویژه نام هر فرد را بر روی آن حک کرد تا مشخص شود کدام یک. هدیه متعلق به و چقدر برای این برندگان ارزیابی شده است.