نام فغانی از لیست داوران فوتبال ایران حذف شد!

حسن اکرمی و مرتضی منصوریان دو داور دیگری هستند که از سال جدید می توانند در مسابقات خارجی قضاوت کنند و از سوی فدراسیون معرفی شده اند.

از این رو فغانی که نماینده ایران در جام جهانی قطر است، برای آخرین بار به عنوان نماینده ایران در یک تورنمنت مهم حضور خواهد داشت. قطعا او در 45 سالگی به روزهای پایانی داوری بین المللی نزدیک می شود و جام ملت ها می توانست آخرین تورنمنت او باشد اما فدراسیون تصمیم دارد میدان را به یک داور جوان بدهد.

از سوی دیگر امیر عرب براقی داور جوان به لیست داوران نخبه اضافه شد و با صلاحدید کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به عنوان داور بین المللی کار خود را آغاز خواهد کرد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، مود فنادی فر به عنوان سرگروه در این لیست قرار دارد و به این ترتیب نام علیرضا فغانی از فهرست داوران بین المللی حذف شده است.


سرویس خبر شماره: 1845618
06 مهر 1401 ساعت 18:42
93.5 هزار امتیاز خبر|

18نقطه نظر

مدنی فر شماره یک شد.

لازم به ذکر است علیرضا فغانی سابقه قضاوت در جام جهانی 2014 برزیل، 2018 روسیه و 2022 قطر و همچنین مسابقات جام ملت های 2019 استرالیا و امارات متحده عربی و حضور در سایر مسابقات بین المللی از جمله المپیک را دارد. جام کنفدراسیون ها و غیره از طرف اتحادیه فوتبال استرالیا در جام ملت ها شرکت کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیام و بیژن حیدری دو داور دیگر این لیست هستند که نام وحید کاظمی نیز در بین داوران این مسابقه به چشم می خورد.

فدراسیون فوتبال اسامی 7 داور بین المللی فوتبال ایران در سال 2023 را اعلام کرد.

نام فغانی از لیست داوران فوتبال ایران حذف شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که طی روزهای گذشته گمانه زنی ها بر سر اسامی داوران بین المللی فوتبال ایران در سال آینده بالا گرفته است، فدراسیون فوتبال اسامی 7 داور در بخش آقایان را اعلام کرد.