نگاه مصمم این ستاره آرژانتینی برای درخشش (عکس)

لائوتارو مارتینز با فرم بسیار خوبی به جام جهانی قطر رسید.

نگاه مصمم این ستاره آرژانتینی برای درخشش (عکس)


سرویس خبر شماره: 1854169
نوامبر 27, 1401 @ 22:55
10 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه رقابت های سری آ برای سیمونه اینزاگی و هواداران این تیم آنطور که برنامه ریزی شده پیش نرفت و آنها با رتبه پنجم به تعطیلات رفتند، اما برای متین متفاوت بود و با درخشش او بود که اینتر قادر به ترک گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا. او اکنون 25 ساله است و با فرم بسیار ایده آلی به قطر سفر کرده و امیدوار است در کنار سایر ستاره ها بخشی از تاریخ تیمش باشد.
مارتینز نه تنها در 15 بازی سری آ مهره اصلی تیمش بود و توانست 7 بار گلزنی کند و 3 پاس گل بدهد، در لیگ قهرمانان اروپا هم یک گل زد و دو پاس گل داد. این مهاجم یکی از مهم ترین بازیکنان مقدماتی جام جهانی بود و در 14 بازی موفق به زدن 7 گل و ارسال 3 پاس گل شد تا یکی از خاص ترین بازیکنان تیم آرژانتین در قطر باشد.
آرژانتین که در اوایل رقابت‌های جام جهانی روسیه را ترک کرد، امید زیادی به قهرمانی در جام جهانی با اسکالونی دارد که تیمش را در قطر به بازی‌های متوالی بدون شکست رساند. از این نظر، شاید تمام توجه رسانه ها به مسی باشد که قرار است آخرین جام جهانی خود را در قطر سپری کند، اما اگر موفقیتی برای آلبی سلسته حاصل شود، این موفقیت بدون درخشش بازیکنان دیگری مانند لائوتارو امکان پذیر نخواهد بود. همچنین پتانسیل دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی