هفته پنجم قهرمانی بانوان: پیش بینی غیرممکن شده است


سرویس خبر شماره: 1987400
25 دسامبر 1402 در 8:25 ب.ظ.
1.2 هزار |

1نقطه نظر

از پنالتی مشکوک تا شوت در نقش جهان؛

هفته پنجم لیگ برتر بانوان مانند هفته های گذشته با نکات مهم و جالبی همراه بود که در ادامه می خوانید.

هفته پنجم قهرمانی بانوان: پیش بینی غیرممکن شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته پنجم لیگ برتر بانوان روز جمعه با برگزاری 5 دیدار همزمان آغاز شد. در این هفته از رقابت ها همه چیز تحت تاثیر دوئل جذاب دو مربی کاریزماتیک لیگ شانزدهم بود. ، یعنی مریم ایراندوست و نیلوفر اردلان. ملوان در دیداری سخت با یک پنالتی مشکوک سد حریف تهران را شکست و پالایش گاز ایلام در لیگ بانوان به شگفتی خود ادامه داد. خاتون بام همچنان با گل های فراوان به برد ادامه می دهد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به رقبای خود صدرنشین لیگ شانزدهم شود.

پیروزی حیاتی در نقش جهان: شهرداری سیرجان با پیروزی 2 بر صفر مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اولین شکست این تیم در لیگ شانزدهم را رقم زد و با این پیروزی به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت.

ایراندوست در دوئل تجربه و جوانی پیروز شد: شهرداری سیرجان در حالی موفق شد در خانه این تیم مقابل سپاهان به برتری برسد که مریم ایراندوست باتجربه ترین مربی لیگ برتر ایران است و مقابل نیلوفر اردلان اولین تجربه سرمربیگری لیگ برتر فوتبال را دارد.

1964158

پنالتی 3 امتیازی ملوان به خاتون چسبید: ملوان با کسب پیروزی اقتصادی در تهران مقابل پیکان 13 امتیازی شد و همچنان با خاتون بم مساوی است. آنزلیچی ها تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارند.

تیر دوباره می جنگد، قضاوت علیه ماست! : پیکان با تک گل افسانا چترانور از روی نقطه پنالتی چهارمین شکست خود را متحمل شد و این باشگاه به پنالتی اعلام شده معترض است. پیکان ها فکر می کنند داور در 5 هفته گذشته علیه این تیم بوده است!

تعجب آورتر از آن که پالایش گاز ایلام است شاگردان بیان محمودی با پیروزی قاطع مقابل آوا تهران به چهارمین پیروزی فصل خود دست یافتند و اکنون با 12 امتیاز بالاتر از سپاهان و شهرداری سیرجان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. نتایج این تیم در لیگ شانزدهم بیش از حد تعجب برانگیز است.

شیرازی ها اولین پیروزی را کسب کردند: ایساتیس کاران فارس که در 4 هفته گذشته پیروز نشده است، در هفته پنجم مقابل کانی کردستان با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و با این پیروزی به رده ششم رده بندی صعود کرد.

بی رحم به عنوان یک زن، اکنون یک قهرمان: مدافع خاتون بام پس از تساوی هفته گذشته در دربی کرمان، موفق شد قاطع ترین برد هفته پنجم را به دست آورد. آنها با برتری 5 بر صفر مقابل نماینده البرز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی