لیورپول می تواند با بارسلونا برای خرید جواهر نوجوان رقابت کند

بر اساس گزارش ها از اسکاندیناوی، لیورپول می تواند با بارسلونا در رقابت برای جذب یک اعجوبه نوجوان از سوئد رقابت کند.

اکسپرسن ادعا کرد که مومودو لامین سونکو علاقه دو غول اروپایی و RB لایپزیگ را به خود جلب کرده است و باشگاه او هاکن امیدوار است که فروش رکورد 90 تا 100 میلیون کرون (6.9 میلیون پوند تا 7.7 میلیون پوند) را حفظ کند.

گزارش ها حاکی از آن است که قرمزها پیشاهنگانی را برای تماشای بازی این بازیکن 18 ساله برای تیم سوئدی مقابل قره باغ در لیگ اروپا فرستادند که تیمش در آذربایجان با نتیجه 2-1 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: 26 سال در ژانویه به تیم لیورپول اضافه می شود. قرمزها به دنبال جذب او در آنفیلد هستند

بیشتر بخوانید: “محیرکننده” – پل مرسون اصرار دارد که یکی از بازیکنان لیورپول “اعتباری را که شایسته اوست” دریافت نمی کند.

سونکو هفت گل به ثمر رساند و چهار گل دیگر را در لیگ برتر سوئد در سال جاری به ثمر رساند تا به هاکن کمک کند تا علاوه بر حضور در هر شش بازی گروهی لیگ اروپا (Transfermarkt) سوم شود.

مارتین اریکسون، مدیر ورزشی باشگاه در ماه اکتبر گفت که “هر باشگاهی که من با آنها صحبت کرده‌ام می‌دانند که او کیست” و افزود که مقصد این نوجوان برای “تیم‌های برتر اروپا” (اکسپرسن) است.

کمپین اروپایی بدون شک به هدف نوجوان کمک خواهد کرد و به او تجربه بازی در سطح بالا را می دهد و بیشتر در معرض خواستگارانی مانند لیورپول قرار می گیرد تا او را ببینند و ارزیابی کنند که چگونه می تواند در لیگ برتر عمل کند.

چنان رقابتی برای مکان‌هایی در خط حمله قرمزها وجود دارد که اگر سونکو در سال 2024 او را به خدمت بگیریم، در بهترین حالت عضو تیم می‌شود، با این احتمال که او ابتدا یک سری انتقال قرضی انجام دهد تا اینکه آماده به چالش کشیدن این تیم باشد. مانند لوئیس دیاز و دیوگو جوتا برای حضور در ترکیب اصلی.

دیدن آنچه که پیشاهنگان LFC با دیدن او در بازی در روز پنجشنبه گزارش دادند جالب خواهد بود، اما اگر باشگاه هایی مانند لیورپول و بارسلونا مشتاق جذب این نوجوان باشند، مطمئناً به نظر می رسد که او چشم اندازی است که ارزش تماشای او را در چند ماه آینده دارد.

📖 جان اسمیت: شوالیه سرخ لیورپول و موفق ترین رئیس

https://www.empireofthekop.com/2023/12/16/sonko-hacken-liverpool-scouts-transfer-rumours/ منبع: