پرسپولیس مطمئنا با امیدهایش به آبادان نمی آید!

گزارش “مجله اخبار فوتبال”وی که سرپرست تیم فوتبال نفت است در حالی که این هفته مقابل هواداران شکست خورده و جایگاه نامطلوبی در جدول دارد، در این باره می گوید: مصاحبه اخیر با گل محمدی، سرمربی – لیدر پرسپولیس که ظاهرا او را خود دانسته است. تیمی که قربانی داوری عمدی در بازی با آلومینیوم شد و به شدت از فدراسیون و کمیته داوران انتقاد کرد که ما را نگران کرده است. نگران قضاوت بازی با پرسپولیس هستیم اما امیدواریم عدالت از صحبت های سرمربی پرسپولیس خدشه دار نشود. امیدوارم کمیته داوران فدراسیون فوتبال شرایط همه تیم های لیگ برتری به ویژه تیم های ضعیف مالی اما پرطرفدار مثل نفت آبادان را در دیدارهای سخت و حساس به دقت بررسی کند و خدای ناکرده تحت تاثیر مصاحبه با مربیان قرار نگیرند. و حواشی
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متأسفانه این هفته باید به مصاف پرسپولیس برویم که سرمربی آن جو این دیدار را بسیار سخت کرده است که بگوییم تیم امیدمان را به آبادان می فرستیم و نمی خواهیم. یک جام دیگر می تواند دود در چشم صنعت نفتی باشد.” برود که الان وضعیت خوبی در جدول ندارد.
اگرچه مطمئنیم سلامت مسابقات بیش از هر چیز برای کمیته داوران اهمیت دارد، اما همچنان عاجزانه درخواست می کنیم که داوران بازی های نفت آبادان و پرسپولیس تحت تاثیر فضای رسانه ای و فشارهای حاشیه ای اخیر قرار نگیرند. داوران بازی های نفت آبادان و پرسپولیس برای این دیدار حساس از نظر روحی و روانی حمایت می شوند.

1797940

وی می گوید: باشگاه صنعت نفت ضمن احترام به تمام خانواده بزرگ فدراسیون فوتبال ایران، لیدرها، تیم ها، سرمربیان، هرگز در مقابل تضییع حق خود در تامین یا جبران حق دیگری کوتاهی و سکوت نخواهد کرد. تیم . شرایط این نیست که ما تقصیر داوری را پرداخت کنیم و امیدواریم تیمی که شایستگی خود را در زمین نشان دهد پیروز شود.

آخرین صحبت های مسئول نفت هم عالی است. مدیر تیم صنعت نفت آبادان درباره تصمیم گل محمدی برای استفاده از بازیکنان امیدش در آبادان گفت: گل محمدی قطعا برای تحت تاثیر قرار دادن فدراسیون این را گفته است و پرسپولیس برخلاف گفته های گل محمدی با تمام توان و بازیکنانش در آبادان بازی می کند. ضمن اینکه ما خودمان از ابتدای فصل از بازیکنان امید استفاده کرده ایم و استفاده از این بازیکنان برای هر تیمی یک موفقیت و انگیزه است، اگر پرسپولیس از بازیکنان امید علیه ما استفاده کند به شرایط فصل اول صنعت نفت می رسد. که در ترکیب خود امید دارد استفاده کردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین نفری است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل محمدی پاسخ می دهد، البته موضوع ربطی به این تیم ندارد!

پرسپولیس مطمئنا با امیدهایش به آبادان نمی آید!


سرویس خبر شماره: 1868361
14 فوریه 1401 در 05:27 ب.ظ
40.8K امتیاز خبر|

50نقطه نظر

فیروزی: نظرات گل محمدی ما را نگران می کند