پنالتی های پرسپولیس، دشمن شماره یک! (تصویر)

این دروازه بان پس از فسخ قرارداد و جدایی از پرسپولیس، انگیزه زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل تیم سابقش داشت. اما در بازی های خانگی و خارج از خانه این فصل لیگ برتر علیرغم نمایش کارآمد در طول بازی، دروازه خود را با ضربات پنالتی باز شده دید و دو کلین شیت با پنالتی های قرمز رنگ از دست داد.

1837698

اما تاریخچه ضربات پنالتی پرسپولیس و حامد لک تنها به دو دیدار خانگی و خارج از خانه فصل جاری لیگ برتر مربوط نمی شود و یک سال قبل از اینکه به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود و در ماشین سازی تبریز حضور داشته باشد. سه بازی متوالی مقابل پرسپولیس باز هم با پنالتی روبرو شد!


سرویس خبر شماره: 1898588
12 آوریل 1402 @ 19:06
880

0نقطه نظر

همین اتفاق در بازی 1+5 برای دروازه بان سابق سرخ ها افتاد.

حامد لک در دوران حضورش در پرسپولیس دوران پرباری را پشت سر گذاشت و نقش مهمی در صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان داشت (که البته یکی از آنها را مهار کرد و در ریباند گل زد) باعث قطع قهرمانی شد. تا با آن پنالتی ها از او و قرمزها دور شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دروازه بان پرسپولیس در فصل گذشته برای پنجمین بازی متوالی مقابل تیم سابقش با ضربات پنالتی روبرو شد.

پنالتی های پرسپولیس، دشمن شماره یک!  (تصویر)

حامد لک در دوران حضور یک ساله خود در تیم مهندسی تبریز یک بار در لیگ برتر به میدان رفت و یک بار در بازی حذفی مقابل پرسپولیس در جام حذفی دروازه خود را بسته نگه داشت.

1837699

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد هر بار که حامد لک به مصاف پرسپولیس می رود، یک پنالتی برای سرخپوشان پایتخت گرفته می شود و شب گذشته نیز همین روند ادامه پیدا کرد و با وجود نمایش درخشان در دروازه مس رفسنجان. باز هم با یک ضربه به گل رسید.پنالتی نتوانست کلین شیت کند و ماجرای بازی اول تکرار شد.

پنج تقابل اخیر حامد لک و پرسپولیس با اعلام 5 پنالتی به ضرر او و تیم هایش همراه بوده است.

علیرغم اینکه حامد لک 6 بازی کمتر از سایر دروازه بانان لیگ برتری انجام داده و در این تعداد بازی به دلیل محرومیت یا مصدومیت نتوانست مس رفسنجان را همراهی کند. اما با وجود این او توانست 10 کلین شیت کند و آمار فوق العاده ای را به ثبت برساند و البته اگر 4 پنالتی و گل آفساید نبود تعداد کلین شیت هایش از همه رقبای این فصل بیشتر می شد.

1837696