پپ گواردیولا از سوالاتی در مورد جشن گرفتن در کنار لیورپول عصبانی شد

بلافاصله پس از اینکه جولیان آلوارز در دقیقه 27 در ورزشگاه اتحاد برای تیم میزبان گل تساوی را به ثمر رساند، به نظر می رسید که این بازیکن 52 ساله در حالی که مدافع یونانی نزدیک محوطه فنی می رفت، آن را به صورت کوستاس تسیمیکاس مالید.

وقتی به نحوه تعامل او با دو نفره لیورپول نگاه می‌کردیم، و بدون میکروفون برای ضبط آنچه گفته شد، طبیعی بود که بعد از آن از او در مورد آن سؤال می‌شد. در واقع، ممکن است نشان دهد که او تا چه اندازه در مورد این حادثه که پس از بازی از سوی روزنامه نگاران در مورد آن صحبت می کند، دفاعی نشان می دهد.

این بازیکن اسپانیایی سپس به آرتور ملو پیشنهاد دست دادن با طعنه آمیز در مورد آن را داد و به طور خلاصه با هافبک قرضی صحبت کرد.

اقدامات گواردیولا توسط ریو فردیناند در مورد وظیفه کارشناس BT Sport مورد توصیه قرار گرفت. @btsportfootball در توییتر)و از سرمربی من سیتی در نشست خبری پس از بازی درباره این اتفاق سوال شد.

پپ گواردیولا وقتی از او در مورد جشن هایش در مقابل دو بازیکن لیورپول در جریان پیروزی 4-1 امروز منچسترسیتی مقابل قرمزها پرسیده شد، چهره ای عصبانی کرد.

تئو اسکوایرز که بازی را برای لیورپول اکو پوشش می داد، زمانی که در مورد حادثه تسیمیکاس و آرتور سوال شد، یادآور شد که چگونه گواردیولا “چشم هایش را گرد کرد و با طعنه ای به عقب برگشت.”

من یک گل را جشن می‌گیرم. معمولاً با پسرم روی زمین جشن می‌گیرم. به اینجا آمدم و گفتم: “گل خوب بود، اینطور نیست؟” همین. خیلی متاسفم. به نظر شما این بی احترامی بود؟ آه باشه ببخشید خیلی متاسفم.”

«نه، بیا. خیلی متاسفم. من با Tsimikas صحبت می کنم. شما مردم می گویید این بی احترامی است. از او بپرسید که آیا من فاقد احترام هستم؟

دستاوردهای اسپانیایی به عنوان سرمربی در بارسلونا، بایرن مونیخ و من سیتی او را به عنوان یکی از مربیان نخبه در فوتبال جهان نشان می دهد، اما اقدامات او در زمین مسابقه امروز – و متعاقب آن تنگ نظری در کنفرانس مطبوعاتی – باعث نشد که او به یک مربی برجسته تبدیل شود. نور مثبت

بیشتر بخوانید: “این زمان سال گذشته …” – روزنامه نگار اتلتیک وضعیت ناخوشایند لیورپول در 12 ماه گذشته را خلاصه می کند.

همانطور که در لیورپول اکو، کوتاه جواب داد: خوشحال شدم و گفتم: “چقدر هدف ما خوب بود؟” همین. البته (این یک تلاش برای طنز بود). بیا دیگه.

با وجود تمام کارهایی که گواردیولا در دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن و مربی انجام داده است، به او این حق را نمی دهد که نسبت به روزنامه نگارانی که با پرسیدن یک سوال مرتبط کار خود را انجام می دهند، اینقدر متواضع باشد.



https://www.empireofthekop.com/2023/04/01/guardiola-irritated-response-celebrations-liverpool/ منبع:

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “هیچ چیز خوبی برای گفتن نیست” – یورگن کلوپ باخت برای توضیح آخرین رکود خارج از خانه لیورپول