پیام پوگبا از جت خصوصی: به یوونتوس می آیم

گفته می شود قرارداد جدید پوگبا با یوونتوس که به زودی امضا خواهد شد، 4 ساله است. طبق گزارش ها، پوگبا فردا به مقر باشگاه یوونتوس در تورین خواهد رفت و تست های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت.

پوگبا امروز در حالی که با جت شخصی خود راهی تورین ایتالیا شد تا از فسخ زودهنگام قراردادش با یووه خبر دهد، ویدیویی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

پل پوگبا که برای عقد قرارداد با یوونتوس راهی تورین شده بود با جت شخصی خود از حضور در این تیم خبر داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پل پوگبا ستاره فرانسوی پس از 6 سال حضور در منچستریونایتد به باشگاه سابق خود در یوونتوس بازگشت و با جت شخصی خود به تورین رفت، ویدیویی را منتشر کرد و اعلام کرد که قطعا به بیانکونری خواهد پیوست.

پوگبا در این ویدئو در حالی که یک سویشرت آدیداس به رنگ سیاه و سفید، رنگ‌های سنتی یوونتوس، به تن داشت، به دوربین گفت: وقت آن رسیده است. پوگبا در توضیح ویدیوی خود از هشتگ «بازگشت پوگبا عملاً قطعی است» استفاده کرد تا به هواداران یوونتوس اطلاع دهد که از این پس او را به عنوان بازیکن تیم خود بدانند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرارداد پوگبا با منچستریونایتد تابستان امسال به پایان رسید و او به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس خواهد پیوست. این هافبک 29 ساله بین سال های 2012 تا 2016 به مدت 4 سال در یوونتوس بازی کرد و پیش از آن سابقه بازی در یونایتد را داشت و با قراردادی 110 میلیون یورویی از یوونتوس به اولدترافورد رفت.


سرویس خبر شماره: 1832598
17 جولای 1401 ساعت 17:00
2.4K امتیاز خبر|

6نقطه نظر