پیروزی 1-0 مکزیک: خداحافظ لیونل مسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب در یکی از حساس ترین دیدارها تیم های آرژانتین و مکزیک به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار برای آلبی سلسته بسیار تعیین کننده خواهد بود. پس از شکست غیرمنتظره مقابل عربستان در بازی اول، یاران مسی چاره ای جز پیروزی مقابل مکزیک ندارند و باخت قطعا کار آنها را تمام می کند.

اسطوره فوتبال مکزیک معتقد است که امشب آرژانتین با شکست یک بر صفر از جام جهانی حذف خواهد شد و لیونل مسی با جام خداحافظی خواهد کرد.

پیروزی 1-0 مکزیک: خداحافظ لیونل مسی

هوگو سانچز ستاره سابق فوتبال مکزیک و رئال مادرید در مصاحبه با مارکا گفت که مکزیک پیروز خواهد شد:“بازی واقعا سخت است زیرا راهی جز برد برای آرژانتین وجود ندارد و آنها برای پیروزی دست به هر کاری می زنند. البته این یک فرصت عالی برای مکزیک است تا از روحیه ضعیف تیم استفاده کند. آرژانتین پس از باخت به عربستان سعودی.

سانچز ادامه داد:برای ما تساوی یک نتیجه خوب است، اما آرژانتین فقط یک برد می خواهد. این باعث می شود آنها با استرس زیادی وارد زمین شوند و باید از آن استفاده کنیم. فکر می کنم 1-0 پیروز می شویم و من این کار را خواهم کرد. امیدوارم که مربی امشب از الکس وگا به عنوان یک نه کاذب در وسط زمین استفاده کند زیرا ما در خط میانی به قدرت بیشتری نیاز داریم. باید کنترل بازی را در دست بگیریم و من خوشبین هستم که حذف خواهیم کرد. آرژانتین با لیونل مسی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855695
05 دسامبر 1401 در 4:25 ب.ظ
5.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هوگو سانچز: