پیولی: ما در شکست تحقیرآمیز به دنیا آمدیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته میلان پس از اینکه ابتدا دروازه ورونا را باز کرد، در نهایت موفق شد با نتیجه 1-3 این تیم را شکست دهد و گام بلندی برای کسب اسکودتو بردارد. حالا با کسب چهار امتیاز از دو بازی باقی مانده مقابل آتالانتا و ساسولو نیز حکمرانی روسونری خواهد داشت. استفانو پیولی در پایان بازی با تمجید از عملکرد شاگردانش ابراز امیدواری کرد که این رویکرد تا پایان فصل حفظ شود.

استفانو پیولی گفت: “من بازیکنانم را دوست دارم زیرا هر روز تلاش آنها را می بینم و می دانم به کجا می رویم. بازی بسیار دشوار دیگری در راه است و ما از شرایط راضی هستیم، اما در حال حاضر باید این کار را انجام دهیم.” . بازی بعدی شجاعت و ایمان به موفقیت از تجربه و عملکردت مثلا مقابل ورونا در 25 دقیقه اول اوضاع خوب پیش نرفت اما هیچ اضطرابی نداشتیم می دانیم که خوب بازی کردیم و این روحیه تا آخر ما را نجات داد

بازی هفته آینده مقابل آتالانتا؟ فکر می کنم دفعه قبل یکی از بهترین بازی هایمان را برای 70-80 دقیقه مقابل آتالانتا انجام دادیم، اما آنها یکی از بهترین تیم های لیگ هستند. آتالانتا رویکرد تاکتیکی مشابهی با ورونا دارد، بنابراین باید با تکیه بر ویژگی های خوب تیم خود، نیروهای خود را خنثی کنیم.

ما در مراحل پایانی فصل هستیم. فکر می کنم این میلان در یک باخت وحشتناک و تحقیرآمیز 5-0 مقابل آتالانتا متولد شد. آن موقع بود که متوجه شدیم برای پیشرفت این تیم چه چیزی لازم است. این مسابقه یکی از بدترین لحظات زندگی حرفه ای من بود، اما در عین حال یکی از با ارزش ترین ها بود. میلان فعلی گامی به سوی پیشرفت برداشته است، بنابراین ما باید تمرکز، عزم و ایمان به موفقیت را در دو بازی آخر این فصل حفظ کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان مدعی شد که تیمش مقابل ورونا استرسی نداشته است.


سرویس خبر شماره: 1823390 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 08:19 |
971 امتیاز خبر|

0نظرات

من عاشق بازیکنانم هستم.