چرا آخرین نقل قول های پوچتینو برای شنیدن بسیار شاداب تر بود – صحبت با چلسی

من به خودم افتخار می کنم که در مورد باشگاه فوتبال محبوبم تا آنجا که می توانم متعادل باشم. بدیهی است که در آن لحظه، گاهی اوقات، احساسات همیشه می توانند همه ما را بهتر کنند، و من همیشه قبل از هر چیز دیگری یک طرفدار پرشور هستم. بنابراین در زمان گرما حفظ تعادل ممکن است سخت باشد، اما در کل این چیزی است که من دوست دارم تلاش کنم و انجام دهم و فکر می کنم انجامش مهم است.

برای من، متعادل بودن، ستایش در زمان مقرر و همچنین ارائه نقد در زمان مقرر است. انجام هر دو به همان اندازه مهم است که یک طرفدار انجام دهد، و انجام هر دو کاملاً طبیعی است. وقتی چیزی را خیلی دوست دارید، احساسات، نظرات و عواطف خود را ابراز خواهید کرد و حق دارید. ما هرگز نباید مسائل را نادیده بگیریم و همیشه در مورد آنها صحبت کنیم.

من اخیراً اغلب نقل قول‌های پوچتینو را به شیوه‌ای منفی برجسته کرده‌ام، زیرا فکر نمی‌کنم او مسئولیت پذیر باشد و ما فقط همین بهانه‌های خسته را می‌شنویم. بنابراین برای من، نمی توانم به سادگی آن را نادیده بگیرم و همیشه نظرم را خواهم گفت.

اما این هفته، پوچتینو چیزهایی گفته است که من از صمیم قلب با آنها موافقم و بسیار خوشحالم که می توانم امروز این مقاله را در موافقت با او و تمجید از نظرات او بنویسم. زیرا من همیشه در جایی که لازم باشد تمجید خواهم کرد و هرگز اجازه نخواهم داد نظراتم در دستور کار قرار گیرد.

در برخی نقل قول های تحریم شده برای کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی منچستریونایتد، پوچتینو در نهایت در مورد بازیکنانش، ذهنیت آنها و ساختار واقعی تیم سؤال می کند. تنها کاری که او شاید انجام نمی دهد این است که مسئولیت شخصی را بر عهده بگیرد، که شاید باید انجام دهد زیرا همانطور که در تمام فصل گفته ام، وقتی شما در رده دوازدهم لیگ قرار می گیرید، هرگز نمی توان تنها یک نفر را مقصر دانست. مدیر، بازیکنان، مالکان و مدیران.

با این حال، شروع بسیار خوبی است که پوچتینو ذهنیت بازیکنان خود را زیر سوال می برد و ساختار ترکیب را زیر سوال می برد. همانطور که گفتم، مطمئناً همه چیز بدی نیست که از بازیکنان دیده‌ام، و همچنین در این فصل از با هم بودن، جنگ و روحیه تیمی بسیار تعریف کرده‌ام. اما از بازی برنلی در روز شنبه، مشخص است که ما هنوز ذهنیت های قوی در سطح ثابتی نداریم و پوچتینو حق دارد که این موضوع را مطرح کند.

بیایید ابتدا صحبت های او در این هفته را مرور کنیم…

پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا می ترسد بازیکنانش برای رقابت بیش از حد در منطقه راحتی خود باشند، گفت: “بله. موافقم. این یکی از موضوعاتی بود که در مورد آن صحبت می کردیم.

“من قصد دارم آنچه را که برای آنها توضیح دادم توضیح دهم. زمانی که در اسپانیول بودم، اولین تجربه من به عنوان مربی، هر روز ساعت 7 صبح در محل تمرین بودم. سپس وقتی به ساوتهمپتون رفتم: 6.30. سپس به تاتنهام: 7، گاهی اوقات 7.30. سپس PSG: همان ساعت 6 صبح. اکنون، دوباره: 6.45، 6.40. می توانید از آن مرد در امنیت بپرسید، ادامه دهید، بپرسید.

پس از 15 سال کار، حقوق شما افزایش می یابد، اما این نمی تواند من را در یک منطقه بسیار راحت قرار دهد تا بگویم: “الان ساعت 9 می رسم و ساعت 2 می روم”. من باید به خودم فشار بیاورم، به تیمم و کادر مربیگری ام فشار بیاورم، زیرا می خواهیم برنده شویم و می خواهیم رقابتی باشیم.

“این سوال درست است. اگر حالا چون از باشگاه دیگری نقل مکان می کنم – در باشگاهی دیگر برای پول کمتر بازی می کردم، با توقع کمتر، هیچ کس از من انتظاری ندارد – اما اکنون به اینجا رسیده ام و مردم واقعاً باور دارند که من خیلی خوب هستم اما اکنون احساس می کنم فشار، چه کاری باید انجام دهم؟

او می گوید: «این است که زودتر برسیم، کار بیشتر است. بیشتر دویدن، تمرکز بیشتر، تمرکز است. اکنون به چلسی نرسیده است – (سیلی می زند) – و من خیلی خوب هستم زیرا مردم معتقدند که من خیلی خوب هستم اما حداقل تلاش را انجام می دهم. نه، الان مسئولیتش بیشتر است. برای ما (کارکنان)، ما احساس مسئولیت می کنیم. به همین دلیل سعی می کنیم در این شغل ارائه دهیم.

«آنچه شما می گویید مهم است. هرگز در منطقه راحتی نباشید. اگر در یک منطقه راحت هستید، سطح خود را پایین می آورید، استانداردهای خود را پایین می آورید. من نمی گویم که این اتفاق در اینجا رخ داده است، زیرا خیلی چیزهای دیگر رخ داده است. اما این یکی از چیزهایی است که ما از آن آگاه هستیم. شاید ترکیبی (از مسائل مختلف) باشد.»

سرمربی چلسی همچنین مشتاق بود توضیح دهد که برای ساختن یک ذهنیت برنده چه چیزی لازم است، زیرا اولین فصل ناامیدکننده ای را در هدایت چلسی پشت سر گذاشت.

پوچتینو گفت: “تقاضا برای پیروزی کاملا متفاوت است. انرژی متفاوت است. برای اینکه خودتان را برای بردن هر بازی آماده کنید، باید تجربه داشته باشید، باید بالغ باشید، باید خودتان و همه افراد اطرافتان را بشناسید.

“به همین دلیل است که ما در حال ساختن چیزی هستیم. به همین دلیل است که ما آنطور که انتظار داریم برنده نیستیم. به این دلیل است که ما هنوز باید این ذهنیت را ایجاد کنیم که به ما کمک کند. شما باید از خود و هم تیمی خود بیشتر مطالبه کنید. و بعد قوی باش

«نمونه بازی آخر است. من با شما در تمام انتقاداتی که می توانید از خودم یا سایر اعضای تیم بکنید موافق هستم. اما می دانید چرا؟ اگر چلسی باشید نمی توانید چنین بازی را مساوی کنید. شما نمی توانید نقاشی کنید. من شرایط را اینگونه توصیف می کنم و چگونه بازی را درک می کنم.

فوتبال درباره استعداد است، درباره بازیکنانی با (ترکیبی از) استعداد و ذهنیت مناسب. ذهنیت یعنی توانایی مقابله با فشار و ابراز استعداد خود را بدون محدودیت دارید.

این در مورد ترجمه همان احساساتی است که در دوران کودکی در زمان بازی برای چلسی با 50000 نفر در آنجا و دوربین ها برای سقوط یا کسب عنوان قهرمانی داشتید.

این ظرفیتی است که شما باید در یک بازیکن شناسایی کنید. شما باید این (سر) و این (قلب) را داشته باشید.»

او افزود: «ما باید بفهمیم که یعنی چه؟

“من پتانسیل دارم” – به چه معناست؟ بالقوه چی؟ ما باید بازیکنانی را که امروز در اختیار داریم ارزیابی کنیم و می توانیم به آنها کمک کنیم تا پیشرفت کنند، اما تا چه سطحی؟

تیم‌های بالقوه، بازیکنان بالقوه، مربیان بالقوه. بالقوه، بالقوه، بالقوه. اما ما باید امروز برنده شویم، نه؟ اکنون من به شما آموزش می دهم.»

این همه از Poch عالی است، و من کاملا با او موافقم.

در پایان روز، وقتی تیمش نتوانست برنلی 10 نفره را شکست دهد که سرمربی آنها نیز اخراج شد، نمی‌توان پوچ را از دست داد. آن را برجسته کنید

او همچنین حق دارد، شاید به‌طور غیرمستقیم، نشان دهد که ساختار تیم برابر نیست. او به معنای واقعی کلمه در مورد تیم پر از بازیکنان با پتانسیل صحبت می کند، اما این سوال را مطرح می کند که آنها تا چه سطحی تکامل خواهند یافت. او در حال انفجار است.

این چیزی است که بسیاری از ما گفته ایم و این دغدغه اصلی من است. من بارها گفته ام که ترکیب تیم ما در بهترین حالت ساده لوحانه بوده است. پر از بازیکنان با استعداد، برخی بسیار بهتر از دیگران، برخی هرگز به اندازه کافی برای چلسی خوب نخواهند بود. اما بیشتر آنها جوان، خام، اثبات نشده هستند و ممکن است خوب شوند یا نباشند.

پوچتینو از همه اینها استفاده کرده است و حق دارد بگوید. ما می دانیم که او علناً از بازیکنان ثابت شده بیشتری در لیگ برتر درخواست کرده است و ظاهراً می خواهد تجربه بیشتری در تیم خود داشته باشد و تاکنون به طور کامل نادیده گرفته شده است. هر زمان که او چیزهایی مانند موارد فوق را بیان می کند، می توانید ناامیدی و شاید عصبانیت را در او احساس کنید. آیا او هرگز مستقیماً آن را می گوید یا بیشتر به این نکته؟ من شک دارم، به نظر می رسد او می خواهد بهترین روابط را با مدیران و مالکان حفظ کند، و من حدس می زنم که شما می توانید این را درک کنید.

اما آنچه او در مورد پتانسیل تیم می گوید و این واقعیت که آنها باید همین الان برنده شوند، اما تیم را برای انجام این کار ندارند، دقیقاً همان چیزی است که من می خواستم از او بشنوم و دقیقاً همان چیزی است که اکثر ما گفته ایم.

این تیم برای اینجا و اکنون ساخته نشده است، و همانطور که تک تک هواداران و افرادی که با باشگاه فوتبال درگیر هستند می دانند، یا باید بدانند، در چلسی باید اکنون برنده شوید، زمانی برای انتظار وجود ندارد. شما نمی توانید تقریباً 1 میلیارد پوند برای جذب بازیکنان جدید خرج کنید و اکنون برنده نشوید، به اروپا واجد شرایط نشوید، این فقط از نظر مالی برای شروع امکان پذیر نیست، حتی به انتظارات هواداران هم مربوط نمی شود.

بنابراین، دیدن این نظرات پوچتینو برای من بسیار با طراوت است و همیشه خوبی ها و همچنین بدی ها را در اینجا برجسته می کنم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-why-pochettinos-latest-quotes-were-much-more-refreshing-to-hear/ منبع: