چشمان استقلال و پرسپولیس به یک نام: عبدالله!

24 سال پیش عبدالله وایسی فصل درخشانی را در سپاهان سپری می کرد و در آستانه اردوی تیم ملی در آمریکا در ژانویه 2018 در فهرست نهایی قرار داشت اما در نهایت منصور پورحیدری با گریه او و این بازیکن را خراش داد. چشمانش مقابل دوربین، سربازی بودنش را دلیل اصلی این تصمیم سرمربی دانست. در این دو دهه روزهای تلخ و شیرین زیادی بین عبدالله ویسی و سپاهان سپری شد و حالا در 52 سالگی می توان او را سدی محکم در برابر رویاهای مهم ترین باشگاه زندگی اش یعنی کسب عنوان قهرمانی نامید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امتیاز گرفتن از سپاهان نیز به معنای بازگشت شانس قهرمانی پرسپولیس و البته امید بیشتر استقلال برای قهرمانی است. این دو تیم که این هفته به ترتیب به مصاف مس رفسنجان و ذوب آهن می روند، امیدوارند شاگردان عبدالله ویسی فردا شب در بهترین شرایط ممکن در نفت آبادان باشند و از شاگردان ژوزه مورایس امتیاز بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1898297
10 آوریل 1402 در 23:24
24.1 هزار |

7نقطه نظر

ویسی به دنبال انتقام است:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از قهرمانی تاریخی و فراموش نشدنی با استقلال خوزستان بود که عبدالله ویسی از این تیم جدا شد و هدایت سپاهان را بر عهده گرفت تا به دوران مربیگری درخشان خود ادامه دهد. اما روزهای حضور او روی نیمکت تیمی که سال ها در آن بازی می کرد به هیچ وجه خوب نگذشت و عبدالله وایسی حتی نتوانست فصل را در سپاهان به پایان برساند. او که 7 سال پیش سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر بود، همچنان در رده مربیگری ناکام مانده و انتخاب های نه چندان خوبش عبدالله ویسی را در مسیر افول در این حوزه قرار داده است.

اما حالا فردا شب این سرمربی حالا باتجربه حریف آماده ترین تیم امروز فوتبال ایران است. عبدالله وایسی که در سال های اخیر بارها از بی احترامی به باشگاه سپاهان و شرایط خاص حاکم بر این باشگاه در آن زمان صحبت کرده و خود را شایسته این قطع همکاری زودهنگام نمی داند، اکنون بهترین فرصت ممکن را برای اثبات توانایی های خود دارد. به باشگاه سابقش

عبدالله وایسی انگیزه های زیادی برای درخشش مقابل تیم سابقش دارد.

چشمان استقلال و پرسپولیس به یک نام: عبدالله!