کامرانی فر: تحمل دو تیم در تیم ملی را نداریم

دبیرکل فدراسیون در پاسخ به مجلس گفت: باید از نقش حمایتی مجلس در تصویب و تخصیص کمک های دولتی به ویژه در راستای حمایت از تیم ملی و پیگیری جایزه ملی قدردانی کنیم. وقتی مجلس کمک می‌کند تا کمک‌های دولتی به فدراسیون‌ها تخصیص یابد، ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که در مورد نحوه هزینه‌کردن بودجه عمومی به مجلس گزارش بدهیم که مداخله نیست، بلکه وظیفه کنترل نمایندگان مردم است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید تفرقه و تفرقه در تیم ملی خط قرمز است و آن را تحمل نمی کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن کامرانی فر در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص موضوعات مطرح شده در خصوص دخالت در امور داخلی فدراسیون به ویژه موضوع انتخابات، گفت: همه، ذکر این نکته ضروری است که فدراسیون فوتبال به آن احترام می گذارد. قوانین بین المللی و خود قانون اساسی کاملاً مستقل اجرا می شود و در هیچ زمینه ای توصیه نمی شود و هیچ گونه دخالتی در امور فدراسیون وجود ندارد. نمونه این مشکل شایعه دخالت در تغییر کادر فنی تیم ملی بود اما در نهایت دیدیم که فقط فدراسیون در این خصوص تصمیم مستقل گرفت.

کامرانی فر در خصوص انتخابات فدراسیون گفت: اگرچه نمی خواهم در مورد انتخابات صحبت کنم، اما تاکید می کنم که فدراسیون بر اساس اساسنامه خود مستقل عمل می کند و هیچ گونه دخالتی در این امور وجود ندارد.

کامرانی فر در پایان گفت: درخواست صریح فدراسیون فوتبال از ملی پوشان این است که اخلاق حرفه ای را رعایت کنند و در مواردی که به عهده بازیکن نیست وارد سایر بخش ها و موضع گیری نشوند. تقسیم و تقسیم به تیم ملی خط قرمز ماست و آن را تحمل نخواهیم کرد. بازیکنان تیم ملی ممکن است دغدغه هایی داشته باشند که برخی از آنها درست است، اما این مسائل باید برای آنها و در بین اعضای خانواده مطرح شود، اما برخی اعمال و رفتارها قابل قبول نیست. درخواست صریح رئیس فدراسیون برقراری انضباط و آرامش کامل در تیم ملی و مخالفت با هرگونه خط تفرقه، دوگانگی و حاشیه سازی است. فدراسیون با تمام توان مراقب تیم ملی است و البته برای شناسایی عوامل خارجی که شناخت کاملی از آنها داریم و تلاش می کنند با این اقدامات به تیم ملی نزدیک شوند، اقدام می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1836897
آگوست 14, 1401 @ 3:35 بعد از ظهر
2.2 هزار |

1نقطه نظر

بازیکنان تیم ملی نباید در زمینه های دیگر پست بگیرند