کلوپ: بهترین زمان برای رویارویی با تاتنهام است



سرویس خبر شماره: 1851803
13 نوامبر 1401 در 2:53 ب.ظ
889 امتیاز خبر

0نقطه نظر

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از بازی این هفته تیمش مقابل تاتنهام خوشحال است.

کلوپ:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول پس از پیروزی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا، حالا خود را برای یک بازی سخت دیگر در لیگ برتر مقابل تاتنهام آماده می کند. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت و مدعی شد که برگزاری جام جهانی در این مرحله خطر آسیب دیدگی بازیکنان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

یورگن کلوپ گفت: “آنچه می توانم بگویم این است که هرگز فکر نمی کردم قبل از تاتنهام به خودم بگویم که زمان مناسبی برای رویارویی با این تیم است. بازی سختی خواهد بود، اما این چیزی است که همه ما می خواهیم. C مانند یک بازی لیگ قهرمانان اروپا است و به همین ترتیب است. ما می خواهیم آن را درمان کنیم.

تاتنهام سازماندهی بالایی در بخش دفاعی دارد و در ضد حملات موفق عمل می کند. شما قدرت هجومی آن‌ها را دیده‌اید و اسپرز در چند دقیقه آخر به گل رسیده است، بنابراین ما آماده‌ایم تا با یک حریف مطمئن و قدرتمند روبرو شویم.

مشکلات فصل جاری مقابل تیم های بزرگ؟ ما 9-0 مقابل بورنموث و سپس رنجرز پیروز شدیم، بنابراین فقط مقابل تیم های بزرگ نیست. مشکل اصلی لیورپول در حال حاضر شرایط بازیکنان است و ما مثل قبل قوی نیستیم. مشکل اصلی ما و دلیل اصلی تغییر سیستم شرایط بازیکنان بود اما خیلی خوب هم دفاع نکردیم. وظیفه اصلی من کمک به بازیکنان است که با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند. در بازی آخر مقابل ناپولی خیلی خوب دفاع کردیم و همه بازیکنان درگیر این کار بودند.

شرایط بازیکن؟ جردن هندرسون روز گذشته در شرایط عادی تمرین کرد و به همین دلیل این بازیکن خوب کار می کند. هندرسون مصدومیت جزئی داشت، اما این بازیکن مصمم است در طول بازی آسیب نبیند. جیمز میلنر؟ با توجه به تست ضربه مغزی، او برای بازی بعدی در دسترس نیست و در این شرایط باید تست های مختلفی را پشت سر بگذارید.

اگر همه چیز برای میلنر در روز دوشنبه خوب پیش برود، او برای تمرین کامل روز سه شنبه آماده خواهد بود. این مسائل قبل از شروع جام جهانی مشخص و واضح بود اما تا سه تا چهار هفته مانده به شروع مسابقات هیچکس در مورد آن صحبتی نکرد. این چیز جدیدی نیست و شروع جام جهانی تنها یک هفته پس از آخرین بازی باشگاهی یک خطر بزرگ خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی