کلید کتانی سفید برای حل رسوایی دنی آلوز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو هفته از بازداشت دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی به یک زن جوان در یک کلوپ شبانه در بارسلون می گذرد. ستاره برزیلی سابق بارسلونا پس از تفهیم اتهام راهی زندان شد و قاضی با آزادی او با قرار وثیقه موافقت نکرد. کریستوبال مارته، وکیل آلوز، این روزها تلاش زیادی می کند تا حداقل آلوز را از زندان Bryans 2 بیرون بیاورد و او را در آپارتمانش در بارسلونا تحت حصر خانگی قرار دهد. اقدامی که هنوز به نتیجه نرسیده است.

1797515

اخیرا مارته ویدیویی را به قاضی ارائه کرده است که نشان می دهد دنی آلوز از بخش VIP باشگاه خارج می شود و دو دقیقه بعد شاکی بدون مزاحمت در کنار درب خروجی دیده می شود. شاکی معتقد است که آلوز در نقطه کور دوربین ها بوده و به همین دلیل تصویر او ثبت نشده است.


سرویس خبر شماره: 1868477
15 فوریه 1401 در 2:40 ب.ظ
4.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گزارش:

همچنین روز گذشته در دادگاه دو نفر که در 9 آذرماه شاکی را به کلوپ شبانه همراهی می کردند شهادت دادند که زن جوان همزمان با اصرار آلوز از در خارج شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گفته لاونگواردیا، وکیل شاکی فیلم جدیدی را در اختیار قاضی قرار داده است که در آن کتانی سفید در آینه نمایان است و او را در حال خروج از بخش VIP با زن جوان نشان می دهد. این کتان شاید کلید تعیین سرنوشت آلوز باشد. لاونگواردیا نوشت که آلوز در دفاع از خود گفت که لباسشویی متعلق به شخص دیگری است که همزمان با او در VIP بوده است.

پیراهن سفید دنی آلوز ممکن است در نهایت او را در رسوایی تجاوز جنسی علیه یک زن جوان متهم کند.

کلید کتانی سفید برای حل رسوایی دنی آلوز