کنایه آنچلوتی؛ آیا در مورد جریمه سوالی دارید؟


سرویس خبر شماره: 1823429 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 11:06 |
1,141 |

2نظرات

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به کنایه های پنالتی جنجالی اتلتیکو مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید که هفته گذشته قهرمان لالیگا شد، شب گذشته در دربی با یک گل مغلوب اتلتیکو مادرید شد و سه امتیاز آن بازی را دیگو سیمئونه نصیب این تیم کرد. اما همانطور که انتظار می رفت حتی این دربی تشریفاتی شاگردان کارلو آنچلوتی هم بدون بحث نبود و تصمیمات جنجالی داوری در این بازی گرفته شد.

در اواخر نیمه اول، ماتیاس کانیا، مهاجم اتلتیکو مادرید در محوطه جریمه رئال مادرید با خسوس وایهو و ادر میلیتائو درگیر شد و داور پس از بررسی صحنه تصمیم به اعلام پنالتی در اتلتیکو مادرید گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که کارشناسان داوری این صحنه را پنالتی ندانستند و در نهایت اتلتیکو مادرید با تکیه بر همین تصمیم به لطف گل یانیک کاراسکو مقابل رئال مادرید پیروز شد. اما در نشست خبری پس از بازی، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره اتفاقات این دیدار صحبت کرد و البته در جریان کنفرانس بحثی درباره این پنالتی مشکوک مطرح نشد.

در حالی که کارلو آنچلوتی قصد خروج از اتاق را داشت، با لبخندی کنایه آمیز از خبرنگاران پرسید که نمی خواهد در صحنه پنالتی سوال بپرسد، نه؟ در واقع به نظر می رسد سرمربی رئال مادرید نیز معتقد بود که پنالتی اتلتیکو مادرید به اشتباه به نفع این تیم اعلام شده است اما شاید او تمایلی به جنجال سازی بر سر این صحنه نداشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی