“کودی فوق العاده بود” – میلنر در مورد عملکرد گاکپو مقابل برایتون

https://www.empireofthekop.com/2023/02/03/milner-gakpos-performance-brighton/ منبع:

شماره 18 ما ناامید خواهد بود که حامیان خود را تحت تأثیر قرار دهد و شکی نیست که بسیاری از آنچه در ورزشگاه AMEX دیدند خوششان آمد، اما همچنین واضح است که او هنوز باید به طور کامل در مرسی ساید و در تیم یورگن کلوپ زندگی کند.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

این برای این بازیکن 23 ساله زمان می برد، اما به همین دلیل است که او با قراردادی بلندمدت امضا شده است، زیرا نایب کاپیتان او قبلاً تحت تأثیر عملکرد او قرار گرفته است – این همه نشانه های خوبی برای شنیدن ما تا کنون است.

بیایید امیدوار باشیم که با بازگشت بازیکنانی مانند شماره 9 ما، لوئیس دیاز و دیوگو جوتا به تیم، تطبیق پذیری هلندی مفیدتر شود و او بتواند به تلاش خود ادامه دهد و پیوندهای محکمی با داروین نونز و مو صلاح ایجاد کند. .

این مهم است که از دست ندهید زیرا، اگر کارهای خوبی را که انجام می‌دهید تصدیق نکنید، به دست آوردن شتاب و اعتماد به نفس برای شروع کار دشوار خواهد بود.

از PSV به عنوان یک وینگر چپ، به نظر می رسد که برنامه بلندمدت ما برای مهاجم این است که او را در موقعیتی مشابه جایی که در چند سال گذشته شاهد پیشرفت بابی فیرمینو بودیم، بازی کنیم.

صحبت کردن با وب سایت رسمی باشگاهاین جوان 37 ساله گفت: در برایتون، فکر می‌کردم کودی فوق‌العاده است. واضح است که او برای ثبت امتیازات ناامید است، اما من فکر می‌کردم عملکرد او در بازی فوق‌العاده بود.

بیشتر بخوانید: میلنر در مورد اینکه چگونه لیورپول می تواند از ضربه سر آلیسون وست بروم به عنوان الهام بخش نیم فصل دوم استفاده کند.

هواداران لیورپول منتظر بودند تا کودی گاکپو به طور کامل خود را به عنوان یک قرمز معرفی کند و با وجود اینکه هنوز گلی به ثمر نرسانده است، او مطمئناً طرفداران زیادی در رختکن دارد – جیمز میلنر.