کپی جام جهانی در دست مسی (تصویر)

رسانه ها تصاویری از جام های جهانی قبلی منتشر کردند که نشان می داد جام قهرمانی این مسابقات همچنان به شکلی است که در استادیوم لوسیل در دستان لئو مسی دیده می شود. این بدان معنی است که هیچ پوشش مخملی در زیر لیوان وجود ندارد.

در نهایت رسانه های آرژانتینی تایید کردند که جامی که در دستان بازیکنان آرژانتینی در خیابان های بوئنوس آیرس دیده می شود کپی جام است. در گذشته تیم های قهرمان جام جهانی با کاپ طلای اصلی به کشور خود باز می گشتند اما سال هاست که این روند متوقف شده و یک کپی از جام به تیم های برنده داده می شود. جام اصلی تنها در مراسم اهدای جام در پایان مسابقه نهایی به تیم برنده داده می شود. آخرین تیمی که برنده جام طلا شد برزیل در سال 1970 بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما در عکسی که امروز از مسی منتشر شد، مشخص بود که کف جام طلایی که در دست دارد با روکش مخمل مشکی پوشانده شده است. بلافاصله این سوال مطرح شد که آیا بازیکنان آرژانتین با یک کپی از جام در خیابان های بوئنوس آیرس هستند یا به دلایلی کف جام را مخمل پوشانده اند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 شب گذشته با استقبال باشکوه مردم آرژانتین بازگشت و بازیکنان این تیم با جام قهرمانی در خیابان های بوئنوس آیرس حرکت کردند و پاسخ دادند. به اظهارات ده ها هزار نفر از طرفداران آنها.

جشن و شادی آرژانتینی ها از نیمه شب آغاز شد و تا روشنایی روز در پایتخت آرژانتین ادامه داشت. اما امروز عکس هایی از لیونل مسی با جام طلایی منتشر شد که خبرساز شد.

بینندگان این فیلم به درستی اشاره کرده اند که جامی که لیونل مسی امروز در بوئنوس آیرس در اختیار دارد با جامی که او در قطر به دست آورده است متفاوت است. زمانی که مسی در پایان بازی فینال جام جهانی در ورزشگاه لوسیل جام قهرمانی را بالای سر برد، یک پلاک طلایی زیر جام نمایان بود که همچنان نام قهرمانان جام جهانی روی آن حک شده بود.


سرویس خبر شماره: 1860394
29 دسامبر 1401 ساعت 20:20
104.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

جام طلا کجاست؟

تصاویری که امروز از جام جهانی در دستان لیونل مسی منتشر شده است، به دلیل تفاوت در جزئیات جام طلایی خبرساز شده است.

کپی جام جهانی در دست مسی (تصویر)