گزارش اولین تمرین پرسپولیس با یورگن لوکادیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخپوشان پایتخت پس از یک روز استراحت امروز تمرین خود را از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.
این تمرین مهمانان ویژه داشت. عیسی آل کثیر با حضور در محل تمرین پالش پوشان با اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد. کادر فنی و بازیکنان وضعیت مصدومیت او را جویا شدند و خواستند این مهاجم هر چه زودتر به زمین بازگردد.
امروز نیز اولین تمرین یورگن لوکادیا با تیم پرسپولیس برگزار شد که به همراه دو پسرش در آن حضور داشت. یورگن لوکادیا در بخشی از تمرینات گروهی حضور داشت و برنامه های خود را زیر نظر مربی قدرت تیم انجام داد.
در این تمرین بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون نیز حضور داشت و ارتباط گرمی با کادر فنی و بازیکنان داشت و به عنوان پرسپولیس با استقبال خوبی مواجه شد.

اولین تمرین پرسپولیس با حضور یورگن لوکادیا انجام شد.


سرویس خبر شماره: 1838699
25 اوت 1401 @ 10:15 ب.ظ
9.2 هزار |

4نقطه نظر


تمرین روز سه شنبه قرمزها 80 دقیقه به طول انجامید. یحیی گل محمدی قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و مهاجم جدید هلندی را به بازیکنان تقدیم کرد و بازیکنان از حضور این بازیکن در تیم پرسپولیس استقبال کردند و برای او آرزوی موفقیت کردند.
تمرین امروز قسمت های مختلفی داشت که عبارتند از: پاس های کوتاه و ترکیبی، نگه داشتن توپ در بخشی از زمین و فوتبال درون تیمی.
در بخشی از تمرینات گروهی حامد پاکدل نیز حضور داشت. دروازه بان ها نیز در ابتدای تمرین برنامه های ویژه ای را زیر نظر مربی دروازه بانان پرسپولیس انجام دادند.
پس از پایان آخرین قسمت تمرین امروز بازیکنان با خونسردی به رختکن رفتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی