گزارش زنده: هوادار 0 – استقلال 1

* ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار دقایقی قبل از شروع بازی با محمدحسین مرادمند گفت و گو کرد.
* بر خلاف شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، ابوالفضل جلالی مشکلی با استقلال ندارد. پیش از این به گفته یکی از اعضای کادر پزشکی استقلال گفته شده بود که ملی پوش استقلال جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داده اما صحت ندارد.
* علی امیری با حضور در مکانی ممتاز در این جلسه حضور یافت.
* ساکت الهامی و ساپینتو قبل از شروع بازی برخورد گرمی داشتند و عملکرد خوبی داشتند.
* قبل از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم به احترام شهدای مدافع حرم شاهچراغ یک دقیقه سکوت کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در طرف مقابل هواداری است که پس از سه باخت متوالی مقابل پرسپولیس، مس رفسنجان و سپاهان در سه هفته قبل مقابل مس کرمان، ملوان و پیکان موفق شد 7 امتیاز را به دست آورد تا با انگیزه زیادی وارد بازی شود.


سرویس خبر شماره: 1850507
نوامبر 06, 1401 در 4:35 ب.ظ
9.1 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

رویارویی ساپینتو با گربه سیاه آبی ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هوادار می رود. شاگردان ساپینتو در چهار دیدار قبلی یک برد و یک تساوی کسب کرده اند و همین مشکل باعث افزایش فاصله آنها با پرسپولیس شده است.

روایت لحظه به لحظه دیدار تیم های فن و استقلال را در همین صفحه از “ورزه سه” دنبال کنید:
بازی هفته یازدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر
جمعه: 06/08/1401; زمان: ساعت 16:00
ورزشگاه: پاس قوامین / بدون تماشاگر
گروه داوری: حسن اکرمی / دستیاران: سعید قاسمی – یوسف مقروری; داور چهارم: مهرداد خسروی / ناظر: اسماعیل سفیری

ساکت الهامی که پیش از این رزومه خوبی در تقابل های خود با استقلال به ثبت رسانده، امروز یک بار دیگر به مصاف آبی های پایتخت می رود و باید دید امروز از زمین مسابقه می رود یا خیر.

*پیش از شروع مسابقه یکی از عکاسان از سرمربی پرتغالی استقلال درخواست عکس یادگاری کرد که با استقبال او و روی خوش ساپینتو مواجه شد.
* علی شیخ الاسلامی سرمربی تیم استقلال که سابقه همکاری با ساکت الهامی در نساجی را دارد، قبل از شروع بازی از سرمربی این تیم عیادت کرد و با او خوش و بش کرد.
* بازی امروز به میزبانی سد و سیما با کیفیت Full HD برگزار می شود.
* در نیمه اول تقابل دو تیم اکثر عکاسان به سمت دروازه هواداران و جایی که استقلالی ها حملات خود را انجام می دادند جمع شدند و دو عکاس روی دروازه استقلال حضور داشتند.
* آرمان رمضانی مهاجم مصدوم استقلال از روی سکو بازی را تماشا می کند. او قبل از بازی و در بدو ورود به ورزشگاه با خواسته های هواداران پشت دروازه روبرو شد و دقایق زیادی را با آنها عکس یادگاری گرفت.
* پیمان بابایی به دلیل مصدومیت در لیست استقلال نیست. این بازیکن نیز با لباس شخصی در ورزشگاه تستگردی حاضر شد و دقایقی قبل از شروع بازی در کنار هم تیمی هایش روی نیمکت استقلال بود.

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یاماگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضوند، سعید مهری، مهدی قیدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
مربی: ریکاردو ساپینتو

⚽ توضیحات گل:
هوادار صفر – استقلال یک (دقیقه 9: محمد محبی): ارسلان مطهری روی ضربه سر عارف غلامی توپ را در زمین هواداران جمع کرد و پس از چند متر جلوتر توپ را به محمد محبی داد. وینگر بوشهری با اینکه در گوشه محوطه جریمه و در زاویه بسته قرار دارد، با یک ضربه محکم و دیدنی توپ را به گوشه دروازه می فرستد و گل اول استقلال را به ثمر می رساند.

لحظات حساس:
دقیقه 20: روی یک ضد حمله سریع، استقلالی ها صاحب یک موقعیت عالی شدند. مهدی قیدی به سرعت وارد محوطه جریمه شد و در حالی که محبی را در دست داشت، شوت روی دروازه را ترجیح داد و میلاد فراهانی ضربه نه چندان محکم او را به راحتی در مرکز دروازه مهار کرد.
دقیقه 34: ارسلان مطهری با خطای مدافع هوادر با فراهانی تک به تک شد که ضربه استقلال با برخورد به پای هوادار دروازه بان منحرف شد.

استقلالی ها که بعد از این دیدار قرار است در سوپرجام کشور به مصاف نساجی بروند، می خواهند در دیدار برگشت با روحیه ای دو چندان به مصاف مازندرانی بروند. علاوه بر این، آبی ها برای افزایش فاصله با پرسپولیس صدرنشین به 2 امتیاز قبلی، چاره ای جز پیروزی در دیدار روز ندارند.

* حواشی:
* بابک مرادی و داریوش شجاعیان بازیکنان سابق استقلال در دیدار با آبی ها روی نیمکت کمک کردند و از آنها مجوز حضور در این تیم را گرفتند.
* ساپینتو در این دیدار با پایان دوره محرومیت خود کار نیمکت نشینی را دنبال خواهد کرد. او از خبرنگاران خواست در زمان گرم کردن از بازیکنان دوری کنند.

ترکیب فن:
میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، عزت الله پورگز، صائب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، نیما عزیری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری، محمد چهارمحالی.
مربی: ساکت الهامی

در یکی از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر، هواداران استقلال در ورزشگاه پاس قوامین پذیرایی می کنند.

گزارش زنده: هوادار 0 - استقلال 1