پاتر: خوش شانس ترین تیم برنده می شود.

این موضوع ملاقات برایتون را برای پاتر بسیار مهم می کند. او پس از مدت ها روی نیمکت برایتون، حالا به همراه تیم دیگری به ورزشگاه مرغ دریایی می رود تا با هوادارانی روبرو شود که مدت هاست او را تحسین کرده اند. بازی مقابل برایتون از نظر شرایط جدول برای چلسی بسیار مهم است. مردان پاتر در حال حاضر با 21 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و تنها دو امتیاز کمتر از تاتنهام در رده سوم جدول قرار دارند. چلسی یک بازی کمتر از تاتنهام انجام داده است.

آیا نگران عملکرد رحیم استرلینگ هستید؟
نه ما اصلا نگران نیستیم. کیفیت رحیم نیازی به تعریف ندارد. ما باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم، اما هیچ بازیکنی کمتر از حد انتظار عمل نکرد.

گراهام پاتر در یک کنفرانس مطبوعاتی در آستانه این بازی حساس شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

این واقعیت که من برایتون را می شناسم کمی به نفع ماست. روبرتو تنها چند هفته است که در این تیم فعالیت می کند. در حالی که من بازیکنان را به خوبی می شناسم. آنها یک مربی جدید با ایده های جدید دارند. بازیکنان برایتون واقعا درجه یک هستند، همانطور که کادر مربیگری هم هستند. من واقعا از زمان کارم در این باشگاه لذت بردم و می دانم که فردا بازی سختی در پیش داریم.


سرویس خبر شماره: 1850520
06 آبان 1401 ساعت 16:36 |
169 امتیاز خبر

1نقطه نظر

برای شما ترک کند
در آن زمان همه از اینکه من برایتون را ترک کردم خوشحال نبودند، اما گاهی اوقات این اتفاق می افتد. من باید تصمیم می گرفتم و امکان کار در چلسی چیزی نبود که بتوان نادیده گرفت. اما اکثر بریتانیایی‌هایی که با آنها صحبت کردم حمایت کردند و از من برای همه تلاش و همکاری تشکر کردند.

چگونه پاتر می تواند همیشه اینقدر آرام باشد؟
نه، همیشه آرام نیست و گاهی عصبانی می شوم. من همیشه گفته ام که باید خودت باشی و نقش بازی نکنی. هم به خودم و هم به تیم کمک می کند. عصبانی شدن فایده ای ندارد مهم این است که در زمان مناسب عصبانی شوید و از کسی که حق عصبانیت دارد عصبانی شوید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چه کسی برای کسب درآمد بیشتر تحت فشار است؟ پاتر یا دزربی؟
همه ما می خواهیم برنده شویم. ما برای برد بازی می کنیم. تنها تفاوت در شانس است. کدام تیم خوش شانس تر است. ما برای چند بازی خوش شانس بودیم و توانستیم برنده شویم و امتیاز جمع کنیم، اما شما خیلی خوش شانس نبودید. هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و بازی خوبی در پیش است.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی که فردا به مصاف تیم سابق خود برایتون می رود، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد.

پاتر: خوش شانس ترین تیم برنده می شود.

رویارویی با برایتون به عنوان سرمربی چلسی
برایتون برای چند هفته که خوب بازی می کرد بدشانس بود. از آنچه من می دیدم، آنها واقعا بدشانس بودند. کیفیت این تیم را می دانم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گراهام پاتر در اواسط این فصل برایتون را ترک کرد و چند هفته پیش به چلسی رفت تا جانشین توماس توخل روی نیمکت آبی های لندن شود. او فردا قرار است برای اولین بار به عنوان سرمربی چلسی با تیم سابقش دیدار کند.