گواردیولا: تاکتیک های وحشتناک من به سیتی ضربه زد!



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1870713
27 بهمن 1401 @ 12:34 |
4.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، منچسترسیتی شب گذشته موفق شد با نتیجه 1-3 آرسنال را شکست دهد و دوباره به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.
کوین دی بروین پس از خطای بازیکن آرسنال گل اول این تیم را به ثمر رساند اما بوکائو ساکا با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم این جک گریلیش و ارلینگ هالند بودند که توانستند در 20 دقیقه پایانی دو بار دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز مهم این بازی را برای این تیم به ارمغان بیاورند.

1801148

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی گفته است که عملکرد ضعیف تیمش در نیمه اول مقابل آرسنال تقصیر او بوده است.

گواردیولا: تاکتیک های وحشتناک من به سیتی ضربه زد!

پس از پایان بازی، گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش در نیمه اول ناامید شده است، گفت: از تاکتیک هایم ناامید شدم. من سعی کردم کار جدیدی انجام دهم و واقعاً افتضاح بود. در نیمه دوم بیشتر خودمان بودیم. در نیمه اول آنها موقعیت های زیادی داشتند. ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و باید بگویم که تیم من به خاطر تاکتیک بدم آسیب دید. اما در نیمه دوم وضعیت خیلی بهتر شد.”
او درباره اهمیت این بازی و برد مقابل آرسنال گفت: “آنها یک بازی کمتر دارند، بنابراین فکر می کنم همچنان صدرنشین هستند. اما ما توانستیم اختلاف 8 یا 9 امتیازی را جبران کنیم و به اینجا برسیم. اگر شکست می خوردیم، همه چیز تمام می شد، اما حالا با توجه به اینکه آنها امتیاز هم از دست دادند، ما این شانس را داشتیم که به آنها نزدیک شویم. بردیم و اکنون در اوج هستیم.”