‘کلاس’ – میکا ریچاردز می گوید بازیکن 19 ساله ای که لیورپول می تواند به خدمت بگیرد، همه چیز را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: “آزموده های اعزامی” – لیورپول می تواند با نزدیک به 100 بازی برای اسپورتینگ لیسبون، مدافع میانی 21 ساله تابستانی را به خدمت بگیرد.

ملی پوش انگلیسی در تیم برنده با بوروسیا دورتموند قرار داشت زیرا تلاش انفرادی کریم آدیمی برای کسب پیروزی 1-0 مقابل چلسی در لیگ قهرمانان کافی بود.

جود بلینگهام پس از جام جهانی قطر با مایکا ریچاردز آخرین کارشناس که تحسین خود را ابراز کرده است، دلایل زیادی به کارشناسان ارائه کرده است تا درباره او غزلیات ابراز کنند.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

یک اپراتور جوان دیگر را در کنار او و جدیدترین یافته بزرگ ما در استفان باجتیچ اضافه کنید و ما یک هافبک سه خط میانی داریم که به طور بالقوه برای یک دهه ساخته شده است.

این بخش همه چیز دارد. 😂@BellinghamJude تیم کانتور است. 💪@Carra23 هر کاری بلینگهام بگوید را انجام خواهد داد. 😭
و @kate_abdo لهجه بیرمنگامی را امتحان می کند. 🗣️ pic.twitter.com/ojcDRHYa4r

“چیزهای بزرگ برای آینده او در پیش است.”

بیشتر بخوانید: سر مارتین بروتون فاش می کند که میلیاردرهای خارجی درباره سرمایه گذاری در لیورپول به او گفته اند.

او یک کار کلاسی است، اینطور نیست؟ ما سال‌هاست که درباره او صحبت می‌کنیم.» مدافع سابق منچستر سیتی گفت سی بی اس اسپرت گلازو.



https://www.empireofthekop.com/2023/02/16/richards-liverpool-target-has-everything/ منبع:

قرارداد این بازیکن 19 ساله تا سال 2025 در سیگنال ایدونا پارک اعتبار دارد، اگرچه انتظار می رود که او در تابستان مورد توجه جدی نخبگان اروپا از جمله لیورپول قرار گیرد.

این هافبک که می‌تواند در پست‌های 6، 8 و 10 بازی کند، خریدی رویایی برای یورگن کلوپ خواهد بود، زیرا تطبیق‌پذیری او در موقعیت یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اوست.

بلینگهام در تابستان ارزان نخواهد آمد، اما اگر بازیکنی می خواهیم که بتواند بخش هافبک را بازسازی کند و نیاز مبرمی به پاهای باکیفیت و شاداب داشته باشد، تعداد کمی از افراد دیگر، در صورت وجود، مجهزتر برای این کار هستند.

— CBS Sports Golazo ⚽️ (@CBSSportsGolazo) 15 فوریه 2023

او در مصاحبه خود در مورد کاپیتان و همه چیزهایی از این دست اشاره کرد، او فقط کلاس است. چه او در یک نقش دفاعی باشد، چه نقش تهاجمی، تاثیرش در بازی، هوش بازی اش – او همه چیز را به دست آورده است.

شما می توانید کلیپ کامل را در زیر با حسن نیت از CBS Sports تماشا کنید: