گواردیولا ستاره تیمش را نمی خواهد/ رئال مادرید آماده شکار بزرگ است

کنسلو قرارداد اصلی خود را با سیتی تمدید کرد و در حال حاضر تا سال 2027 با این تیم قرارداد دارد. شایعات اخیر در مورد جدایی کانسلو بی اساس نیست. این مدافع پرتغالی از پایان جام جهانی تا امروز تنها سه بازی منچسترسیتی را به عنوان بازیکن ثابت انجام داده است. اما این تنها ناراحتی کانسلو نیست. او فقط یک بازی را در دفاع چپ شروع کرد، موقعیتی که در فصل گذشته در آن عالی بود.

به همین دلیل در روزهای اخیر رسانه های انگلیسی احتمال جدایی کانسلو از سیتی را مطرح کرده اند. حتی گفته می شود که رئال مادرید علاقه ای به جذب او ندارد. همچنین گزارش ها حاکی از آن است که سیتی که به دنبال جذب رافائل لیائو از میلان است، احتمالا از کانسلو در مذاکرات با این باشگاه ایتالیایی استفاده خواهد کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ناکامی گواردیولا در به خدمت گرفتن ژائو کانسلو پس از پایان جام جهانی شایعات در مورد جدایی احتمالی او از سیتی را تشدید کرده است. رابطه پپ گواردیولا و ژائو کانسلو فراز و نشیب های زیادی داشته است.

این مدافع پرتغالی در سال 2019 از یوونتوس به منچسترسیتی پیوست، اما سابقه او با گواردیولا به قبل از آن تاریخ بازمی‌گردد. گواردیولا در مصاحبه ای به این تاریخ پرتنش اشاره کرد و گفت حتی قبل از پیوستن مدافع پرتغالی به سیتی، آنها رابطه پر فراز و نشیب داشتند. پپ گفت: “زمانی که ژائو به اتحاد آمد، ما مشکلاتی داشتیم. بخشی از این مشکلات به خاطر اشتباهات من بود، اما اکنون خوشحالم که ژوائو خوشحال است و می تواند در فصل های آینده برای سیتی بازی کند.”