گواردیولا: لیورپول می تواند هر تیمی را شکست دهد



سرویس خبر شماره: 1898386
11 آوریل 1402 در 6:20 ب.ظ
1.1 هزار |

0نقطه نظر

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در آستانه بازی فردا مقابل لیورپول گفت سیتی سال ها شاگردان کلوپ را می شناسد و همچنان لیورپول را تیمی استثنایی می داند.

گواردیولا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امسال در لیگ برتر برخلاف فصول گذشته، منچسترسیتی در کورس قهرمانی با لیورپول رقابت نمی کند بلکه رقیب اصلی آن آرسنال است. شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با یک بازی کمتر و 8 امتیاز کمتر به دنبال آرسنال هستند.

این در حالی است که سیتی فردا در دیداری حساس در خانه به مصاف حریف سنتی سال های اخیر خود یعنی لیورپول می رود. یکی از نگرانی های سیتی برای بازی فردا مصدومیت ارلینگ هلند است که به دلیل مصدومیت در جام جهانی اخیر نتوانست تیم ملی کشورش را در نروژ همراهی کند.فیفا.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی پاسخ روشنی در مورد استفاده یا عدم استفاده هلند از آن نداد و گفت تصمیم نهایی امروز پس از مشورت با پزشکان و ارلینگ هالند او گرفته خواهد شد.

1837327

آخرین اخبار مصدومیت ارلینگ هالند و فیل فودن
فیل فودن تحت عمل جراحی قرار گرفته و ارلینگ هالند در حال بهبودی است. بعد از تمرین امروز باید دید ارلینگ در چه حالی است.

زمان احتمالی بازگشت فودن
دکتر ما میگه دو سه هفته. او عمل آپاندیسیت انجام داده است و باید ببینیم چه بر سر وضعیتش می آید.

بازی فردا مقابل لیورپول
ما سال هاست همدیگر را می شناسیم. این یک بازی دیگر است لیورپول هنوز یک تیم استثنایی است. نظر من در مورد آنها تغییر نخواهد کرد.

آیا سیتی امسال شانس قهرمانی سه گانه را دارد؟
خیلی سخت است. علاوه بر این بازی، برنامه بسیار بسیار سختی داریم که مسابقات سخت و فراوانی دارد. بعد از این همه سال هنوز برای قهرمانی می جنگیم. ما در همه مسابقات حضور داریم و این عالی است. مهم این است که در همه مسابقات می جنگیم. کسب سه جام. خیلی خوب است. برد خوب است، اما حفظ شرایط تیم در یک دوره 10 یا 11 ماهه بسیار دشوار است. اما ما هنوز در همه مسابقات هستیم.

خطر استفاده از ارلینگ هلند
هنوز مشخص نشده است امروز بعد از تمرین با پزشکان و به خصوص خود بازیکن مشورت می کنیم زیرا او تصمیم نهایی را می گیرد. باید ببینیم چه می شود.

1837328

شانس برد سیتی مقابل لیورپول چقدر است؟
آنها می توانند هر تیمی را شکست دهند. همانطور که می توانید هر تیمی را شکست دهید. این هم یک بازی است.

آیا غیبت هلند برنامه بازی سیتی را تغییر خواهد داد؟
فوتبال به کیفیت بازیکنان بستگی دارد. هلند مهارت های خاص خود را دارد و خولین مهارت های خاص خود را دارد. بستگی دارد اکثر بازیکنان ما دیروز برگشتند و به تیم پیوستند و ما نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم. امروز کمی تمرین داشتیم. آخرین ارزیابی ما امروز انجام می شود.

وضعیت سلامت بازیکن سیتی
در طول فصل تقریباً همه بازیکنان را در اختیار داشتیم. اما گاهی تیم با آسیب های متعددی مواجه می شود. وقتی این همه بازی داریم نمی توانیم با 11 یا 12 بازیکن برویم و همه بازیکنان باید در خدمت تیم باشند و از آنها استفاده شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی