گوندوگان: از دست گواردیولا عصبانی و ناراحت بودم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی فصل گذشته موفق شد با پیروزی دراماتیک در هفته پایانی این رقابت ها عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند.
انتظار می رفت شاگردان پپ گواردیولا مقابل استون ویلا جام قهرمانی را بالای سر ببرند، اما در 14 دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه 2-0 شکست خوردند و به نظر می رسید هیچ شانسی برای پیروزی نداشتند.
اما حضور گوندوغان در زمین و دو گل او در دقایق پایانی ورق را برای سیتی ورق زد و در نهایت با دو گل او و یک گل رودری به پیروزی رسیدند تا نتیجه را 2-3 مقابل حریف کنند و جام را بالای سر ببرند.


سرویس خبر شماره: 1835527
آگوست 05, 1401 @ 12:56 بعد از ظهر |
1.7 هزار |

3نقطه نظر

ایلکای گوندوگان، ستاره منچسترسیتی، نظرات جالبی در مورد هفته پایانی لیگ برتر در فصل گذشته داشت.


گوندوگان در مستندی به نام “به علاوه: دوباره قهرمان!” او درباره آن بازی گفت: همه ما می خواهیم بازی کنیم و یادم می آید یک هفته قبل از بازی مقابل وستهام در ترکیب اصلی نبودم و مطمئن بودم که مقابل ویا بازی خواهم کرد. لحظه ای که فهمیدم در ترکیب اصلی نیستم، از دست گواردیولا بسیار عصبانی و ناراحت بودم.
او در مورد شرایط خود در آن زمان گفت: “سعی کردم تمرکزم را حفظ کنم و از بازیکنانی که در زمین حضور دارند حمایت کنم. فکر می کنم توانستم بخشی از این ناامیدی را به درخشش در بازی تبدیل کنم.” وقتی به زمین رفتم، شرایط خوب نبود و ما گل دوم را زده بودیم، اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید همیشه با تمام وجود بازی کنی و بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذاری.”
این بازیکن درباره گل های خود افزود: گل اول را زدیم و شانس آوردیم که این اتفاق افتاد، بعد در ده دقیقه سه گل زدیم، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، او هنوز تحلیل این اتفاقات به این سرعت سخت است.



مجله اخبار فوتبال خارجی