رنگ پنتون قاعدگی؟ دوره قرمز

Pantone ، برچسب ضبط رنگ ، سایه جدیدی را ایجاد کرده است – قرمز دوره – که امیدوار است باعث شود مردم بتوانند در مورد بخشی از زندگی که اغلب بدون ذکر آنها صحبت می کنند صحبت کنند.

با تمرکز بر چرخه قاعدگی ، پنتون گفت که او می خواهد یک تابو را برگرداند و با رنگی “انرژی” و “پویا” توجه را به مرحله منظم زندگی جلب کند.

لری پرسمن ، نایب رئیس م Instituteسسه رنگ پنتون ، گفت که رنگ قرمز “افراد قاعدگی را ترغیب می کند تا نسبت به آنچه که هستند افتخار کنند. وی افزود که هدف این است كه “از همه ، صرف نظر از جنسیت ، بخواهیم كه احساس راحتی كنند تا خود به خود و صریح در مورد این عملكرد بدنی طبیعی و طبیعی صحبت كنند.”

تا حدودی ، این اعلامیه یک ترفند بازاریابی است: پنتون با مارک محصولات سوئدی زنان Intimina و کمپین “Seen + Heard” این برند همکاری کرده است تا دوره ها را به بخشی منظم از زندگی روزمره تبدیل کند.

این SSD 3.84 ترابایتی Adata ارزانترین درایو حالت جامد با ظرفیت بالا در بازار است
بخوانید:

اما غیرقابل بحث است که نگرش نسبت به قاعدگی منسوخ شده است: یک زن متوسط ​​یک دوره قاعدگی 2535 روز از زندگی خود را می گذراند ، و با این حال مانعی برای برابری زنان است. در برخی از نقاط جهان ، زنان همچنان با تبعیض روبرو می شوند ، برای مدیریت شیفت خود از مدرسه باز می مانند و از محصولات و توالت های تمیز و ایمن برخوردار نیستند.

دوره ها با اپیدمی ها متوقف نمی شوند. در حالی که بحران ویروس کرونا ویروس های زنجیره ای جهانی را ویران کرده ، زندگی اجتماعی و اجتماعی زندگی را مختل کرده است ، زنان و دختران در سراسر جهان برای دستیابی به نیازهای اساسی مانند پد و تامپون در تلاش بوده اند.

در سال های اخیر ، شرکت ها و دولت ها گام هایی برای مبارزه با انگ برداشته اند. زوماتو ، یک شرکت تحویل غذا در هند با 4000 کارگر در 24 کشور ، در ماه آگوست سیاست مرخصی استحقاقی را برای کارکنانی که با گرفتگی قاعدگی و درد معده سر و کار دارند ، وضع کرد. در سال 2018 ، اسکاتلند اولین کشوری بود که محصولات بهداشتی رایگان را به دانش آموزان در مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها ارائه می دهد ، بنابراین دختران و زنان دیگر مجبور به ترک تحصیل نخواهند شد زیرا توانایی تهیه محصولات بهداشتی را ندارند. در اوایل سال 2020 ، دولت انگلیس با برنامه مشابهی از آن پیروی کرد.

نقد و بررسی Linode | رادار تاک
بخوانید:

طبق برنامه بین الملل پلان انگلیس ، یک موسسه خیریه برای حقوق دختران ، از هر 10 دختر یک نفر در انگلیس توانایی تهیه لباس سالم را ندارند و تقریبا نیمی از دختران 14 تا 21 ساله از پریود خجالت می کشند.

برابری قاعدگی یک حرکت سیاسی و همچنین یک تلاش بازاریابی است. مدت هاست که خواستار حذف آنچه که به عنوان “مالیات مهر” یا مالیات فروش بر روی محصولات بهداشتی در مکان های سراسر ایالات متحده شناخته می شود ، است.

"کلاهبردار کار من را در اینستاگرام کلون می کند"
بخوانید:

به گفته کارشناسان ، Pantone یکی از سازمانهای تأثیرگذار در پیش بینی رنگ و در بازاریابی هوشمند با سالانه رنگ سال است. در سال 2019 ، “آبی کلاسیک” برای انعکاس اضطراب و تنش جمعی در جهان انتخاب شد.

در توییتر ، نقطه قرمز و بیانیه پشت آن بود با ستایش روبرو شد توسط برخی و به نشانه فضیلت مسخره شد توسط دیگران. برخی مطرح کردند منافع درباره تطابق رنگ. 1 کاربر “من همه برای پایان دادن به تابو دوره هستم” او گفتاما فکر نمی کنم رنگ آمیزی منچستر یونایتد با رنگ قرمز واقعاً جواب باشد.

زارین احمد ، بنیاد Gift Wellness ، یک موسسه خیریه مستقر در انگلیس که نوار بهداشتی را در اختیار زنان در بحران قرار می دهد ، گفت که هر کاری که برای عادی سازی مکالمه انجام شود مثبت است. وی گفت: “این آخرین تابو است و آخرین شکل تبعیض است که در DNA مردسالارانه و فرهنگی ما ریشه دارد و حتی زنان نیز آنها را تشخیص نخواهند داد.”

OnePlus Nord N10 5G and OnePlus Nord N100 tipped to show up on October 26
بخوانید:

“گیب ادلین” بنیانگذار Bloody Good Period ، خیریه انگلیسی که محصولات خود را برای کسانی که توانایی خرید آن را ندارند فراهم می کند ، “این یک شیرین کاری روابط عمومی است ، اما من فکر می کنم این ذاتاً آن را بد نمی کند. من فکر می کنم این یک روش واقعا جالب برای نشان دادن میزان پیشرفت ما است.” .



منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yavvf566
is.gd/fNtUjA
shrtco.de/LZUfD
clck.ru/R9RcG
u.nu/w6hth
ulvis.net/S35

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا