اولتیماتوم غیرمستقیم به رونالدو/ برو یا برو بیرون!

اریک تنهاچ سرمربی منچستریونایتد پنج شنبه گذشته بازیکنان این تیم را دور هم جمع کرد و از آنها خواست هرگونه نارضایتی و شکایت را بدون ترس از عواقب آن اعلام کنند. در جریان این رویارویی، تنهاچ به کریستیانو رونالدو و کاپیتان هری مگوایر گفت که در روز دوشنبه مقابل لیورپول در ترکیب اصلی قرار نخواهند داشت. رونالدو سکوت کرد اما سایر بازیکنان نظرات خود را اعلام کردند.

سرمربی یونایتد به بازیکنان گفت یا به راه من بروید یا بیرون بروید. وقتی این جمله را به زبان می آورد، شخص خاصی را مخاطب قرار نمی داد، اما مشخص بود که از چه کسی صحبت می کند. او در تلاش برای درک اینکه چرا بازیکنان در دو بازی اول اینقدر ضعیف بازی کردند، از آنها خواست که آزاد باشند هر چیزی بگویند و هر چه می خواهند بگویند. اما ابتدا آنچه را که می خواهد بگوید.

تنهاخ از اینکه سیرک رونالدو برنامه بازسازی تیمش را تهدید می کند خسته شده است. او به وضوح از اینکه رونالدو قول داده آن را به زودی افشا کند عصبانی است. حالا تنهاچ فقط می‌خواهد رونالدو برود و سایر بازیکنان نیز معتقدند نگرش و روحیه رونالدو بر روحیه تیم تأثیر می‌گذارد.

صحبت های تنهاچ و تنبیهی که او پس از بازی برنتفورد برای بازیکنان اعمال کرد نتیجه داد زیرا یونایتد در روز دوشنبه لیورپول را 2-1 شکست داد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او گفت که می خواهد همه چیز مطابق میل او پیش برود، اگر کسی آن را دوست ندارد یا نمی خواهد برای او بازی کند، باید بگوید که هر چند وقت یک بار آزاد است که باشگاه را ترک کند. او گفت همه باید برابر باشند و آنطور که می خواهند فوتبال بازی کنند. سرمربی همچنین اضافه کرد که اجازه نخواهد داد ستاره ها با عملکرد ضعیف خود آبروی او را ببرند.

سپس از بازیکنان دعوت کرد تا در مقابل سایر اعضای تیم صحبت کنند و هر گونه اعتراضی که ممکن است داشته باشند را بیان کنند. تعدادی از بازیکنان این کار را انجام داده اند. مارکوس رشفورد از او پرسید که چه زمانی با او به عنوان شماره 9 بازی خواهد کرد، همانطور که او در پیش فصل قول داده بود. و تنهاچ پاسخ داد که او این شانس را در بازی روز دوشنبه خواهد داشت. تنهاچ همچنین به مگوایر و رونالدو اطلاع داد که مقابل لیورپول بازی نخواهند کرد و بازوبند کاپیتانی را به برونو فرناندز سپرد.