توضیح باشگاه پرسپولیس درباره علت اعتصاب

*با توجه به این توضیحات باشگاه هیچ گونه معوقه پرداختی مربوط به فصل گذشته فوتبال نداشت اما با به وجود آمدن شرایط فعلی به دنبال این بود که به نفع اعضای تیم عمل کند. از سوی دیگر همانطور که همه می دانند پرسپولیس از زمستان سال گذشته به فرابورس تبدیل شده و در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مالی پاسخگوی نهادها و سهامداران ذیربط است.


سرویس خبر شماره: 1854306
28 نوامبر 1401 ساعت 5:50 بعد از ظهر
27.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

بازیکنان هیچ خواسته ای ندارند.

* این پنالتی پس از باخت مقابل تیم آلومینیوم اراک و کنار رفتن از رقابت های جام حذفی اعمال شد، اما با توجه به نتایج این فصل و قرار گرفتن در صدر جدول مسابقات، باشگاه مجبور به لغو این مسابقه شد. پنالتی

این بیانیه را در زیر بخوانید:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعتی پس از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در محل تمرین، سایت این باشگاه با انتشار بیانیه ای دلیل این اعتصاب را توضیح داد.

* بر این اساس پرداخت ها به تیم که عمده بار مالی و هزینه های باشگاه را شامل می شود نیز باید بر اساس ضوابط خاصی انجام شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه در این زمینه پیگیری های لازم را انجام می داد. این در حالی است که باشگاه 30 درصد از قراردادهای فصل جاری و تمام پاداش های مربوطه را برای اطمینان از آرامش خاطر اعضای تیم پرداخت کرده است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بازیکنان این تیم از فصل گذشته تاکنون هیچ درخواستی نداشته اند.

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره علت اعتصاب

* در روزهای اخیر اخبار و اتفاقاتی با تیترهایی که پنج درصد از اعضای تیم در فصل گذشته را طلب می کردند، منتشر شد. این در حالی است که طبق جریمه پنج درصدی که سال گذشته توسط هیئت مدیره تصویب شد، هیچ درخواستی از بازیکنان برای خودداری از تمرین وجود نداشت.